Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv

Grundbog i Servicedesign

Af: Ian Wisler-Poulsen Dansk Paperback
SPAR
kr 40

Grundbog i Servicedesign

Af: Ian Wisler-Poulsen Dansk Paperback

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.


Tag for eksempel en tur i en forlystelsespark! Hvis ikke kunderne får at vide, hvor de kan købe mad og slik, er der risiko for,  at de ikke køber noget. Måske har de det med hjemmefra. Måske går de sultne hjem... Og hvis de ikke bliver informeret om, at de kan opgradere deres billet til et årskort, kommer de først igen til næste år...


Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign fra bunden. Bogen gennemgår, hvad det vil sige at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum, udefra-ind, samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen beskæftiger sig med forskellige tilgange til servicedesign (for eksempel NABC, AT-ONE og The Golden Circle), og den indeholder en række metoder og værktøjer til indsigt og idéudvikling. Her kan nævnes touchpoints, kunderejser, blueprints, serviceøkologi, personas, nudging, metaforer, kundeløfter, servicebevis, mystery shopping, NPS, rollespil og service recovery. Endelig er bogen fyldt med eksempler, og der er opgaver til hvert kapitel.

Eksklusiv medlemspris 259 kr
Medlemspris 263 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 299 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 40 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.877 anmeldelser på

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.


Tag for eksempel en tur i en forlystelsespark! Hvis ikke kunderne får at vide, hvor de kan købe mad og slik, er der risiko for,  at de ikke køber noget. Måske har de det med hjemmefra. Måske går de sultne hjem... Og hvis de ikke bliver informeret om, at de kan opgradere deres billet til et årskort, kommer de først igen til næste år...


Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign fra bunden. Bogen gennemgår, hvad det vil sige at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum, udefra-ind, samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen beskæftiger sig med forskellige tilgange til servicedesign (for eksempel NABC, AT-ONE og The Golden Circle), og den indeholder en række metoder og værktøjer til indsigt og idéudvikling. Her kan nævnes touchpoints, kunderejser, blueprints, serviceøkologi, personas, nudging, metaforer, kundeløfter, servicebevis, mystery shopping, NPS, rollespil og service recovery. Endelig er bogen fyldt med eksempler, og der er opgaver til hvert kapitel.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 304
ISBN-13: 9788799993949
Indbinding: Paperback
Udgave: 3
ISBN-10: 8799993945
Kategori: Designere
Udg. Dato: 1 sep 2017
Længde: 17mm
Bredde: 174mm
Højde: 243mm
Forlag: Wisler
Serie: 3. udgave, 3. oplag
Oplagsdato: 1 jan 2024
Forfatter(e): Ian Wisler-Poulsen
Forfatter(e) Ian Wisler-Poulsen


Kategori Designere


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 304


Udgave 3


Længde 17mm


Bredde 174mm


Højde 243mm


Udg. Dato 1 sep 2017


Oplagsdato 1 jan 2024

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 191

kr 269
Normalpris
kr 199
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 249
Normalpris
kr 186
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 194

kr 300
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 226

kr 299
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 299
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 249

kr 249
Normalpris
kr 249
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 167

kr 250
Normalpris
kr 175
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 199
Normalpris
kr 157
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 115

kr 119
Normalpris
kr 115
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 299
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 144

kr 199
Normalpris
kr 150
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 149

kr 269
Normalpris
kr 161
Medlemspris
SPAR
kr 120
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 166

kr 201
Normalpris
kr 170
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 80

kr 299
Normalpris
kr 102
Medlemspris
SPAR
kr 219
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106