Køb dine STUDIEBØGER her!

Boganmeldelser fra Anettetews@gmail.com

your image Læsehest der sluger bøger og lader forsvinde i det fantastiske læseunivers, hvor virkeligheden forsvinder for en stund og sanserne stimuleres af forfatternes evne til at fortælle og beskrive <3
11 anmeldelser i alt, 0 i august
1 2 >

af Anettetews@gmail.com,
7. juli 2017
Fuldstændig helt og aldeles breath taken!! Jeg blev rørt, ramt, overvældet og taget med. Fantastisk beskrivelse af levet liv, relationer og indre liv. Med erfaring indenfor tæt arbejde med børn og voksne i og af misbrugs-, voldelige, overgrebsfamilier er Judes destruktive tanker og handlinger genkendelige. Den fabelagtige beskrivelse af hvordan massivt omsorgssvigt og overgreb æder en op indefra både fysisk og psykisk og hvordan man bevidst og ubevidst med sin søderrevet psyke, sin skamfølelse og sit manglende selvværd søger at få bekræftet at man ingenting er værd. Alle personer i bogen er stærkt og smukt beskrevet. Det var en sorg at tage afsked med dem alle, da bogen sluttede. Jeg græd gentagne gange over den ondskab og de spildte liv den beskrev, og glædes over de venskaber, den omsorg og den kærlighed der også var i bogen. En vigtig og smuk bog der bare skal læses ??

af Anettetews@gmail.com,
2. juli 2017
øv blev altså lidt skuffet. Havde hørt for mange at man grinede hele bogen igennem. Ja jeg trak på smilebåndet men synes nu alligevel at den var lidt tyndbenet. den var læst på halvanden time og havde jeg ikke siddet i et fly var den blevet skiftet ud undervejs. Så hvis du har brug for en bog ved poolen halvt optaget af noget andet kan du godt få et billigt grin.

af Anettetews@gmail.com,
5. april 2017
Fuldstændig og helt og aldeles fantastisk bog har læst den flere gange og elsker den mere og mere. Den taler lige ind i mit hjerte og min sjæl og fik mig til at tage ud at vandre caminoen for at finde ind i mig og hjælpe mig til at følge mit hjerte og deri finde og følge min livsbane. Den har så mange perler i ordbrug og ordvendinger og ordsprog, at jeg har skrevet mange sedler ned, som jeg kigger på efter behov. Jeg har anbefalet og lånt bogen til mange, og alle medrives og elsker den på hver sin måde. En bog der taler til os alle og som man gør til sin egen. Læs den og voks!

af Anettetews@gmail.com,
23. januar 2016
Vandt bogen som testlæser og det er mit første møde med Kate atkinson som forfatter. En episk fortælling som springer i tid, sted og personer på en måde der kræver så meget koncentration at den ikke taler så meget til mig som læser. Som læser elsker jeg at forsvinde ind i personerne og følge deres liv, valg, værdier og tanker og på grund af de store spring i bogen opnår jeg ikke min sædvanlige indlevelse og 'forsvinden'/indlevelse. Så for mig en tung men god bog som desværre ikke tog mig med storm men skærpede mine sanser og min koncentration og gav mig en god fortælling om menneskers skæbner på baggrund af valg, sorg, had og vilkår.

af Anettetews@gmail.com,
27. februar 2015
Et persongalleri der udfoldes i fuldt flor hvor man føler man får en ny familie. De fantastiske detaljerede beskrivelser gør at man bliver en del af fortællingen og ikke kan lægge bogen fra sig og sidder med et savn når man når sidste side...

af Anettetews@gmail.com,
27. februar 2015
Vanvittig velskrevet kærlighedshistorie på trods af alle odds. Varm medfølende og medrivende sidder tilbage med en tåre i øjet og en masse spørgsmål... Både i forhold til historien forholden sig til aktiv dødshjælp, hvad ville man selv gøre i lignende situation og så bare med en lyst til at følge personerne videre i livet :)

af Anettetews@gmail.com,
27. februar 2015
Fuldstændig uundværlig bog for os der arbejder med udsatte og traumatiserede børn. Klumpen i maven vokser, sammen med omsorgen og lysten til at skabe en forandring for disse børn.
Fletninger
(16)

af Anettetews@gmail.com,
6. januar 2015
Så fin en bog der skaber stor glæde hos mine tre små piger og jeg. Vi eksperimenterer og glædes over resultaterne herhjemme :) fine billeder og vejlederninger.

af Anettetews@gmail.com,
6. januar 2015
Uundværlig bog for forældre eller fagfolk der arbejder med børn. Alle er vi i kontakt med sensitive børn og deres hel specielle ressourcer og udfordringer beskrives så fint i denne bog. Læs den med hjertet og mød dit/det sensitive barn

af Anettetews@gmail.com,
4. august 2014
Metoder og øvelse så du igen kan få skabt balance i din krop, brugbar for os alle, så vi kan få større kropsbevidsthed og bearbejdet vores traumer.