SE ALLE DE VILDE BLACK WEEK TILBUD - FRI FRAGT PÅ ALLE VARER

Boganmeldelser fra maj84

13 anmeldelser i alt, 0 i november
1 2 >

af maj84,
28. oktober 2016
Det er første gang, jeg læser en bog af Arne Dahl, men det er bestemt ikke den sidste. Jeg var fanget fra første side og kunne ikke stoppe med at læse. Jeg er vild med det nye makkerpar Berger/Blom. Bogen slutter med en cliffhanger, så jeg kan ikke vente på den næste bog. Kan du lide en krimi med spænding fra start til slut så læs den, men sørg for du har tid til at læse den fra start til slut..
af

af maj84,
28. september 2016
Da jeg læser meget har jeg brugt dem her til at lave understregning i bøger og tekster da de er mere diskret men stadig nemme at se..
af

af maj84,
28. september 2016
Disse pastelfarver er fantastiske. Jeg kom til at tænke på min barndom, jeg synes ikke de er gode at bruge i en malebog men fantastisk at tegne og male med i fri hånd..
af

af maj84,
28. september 2016
Jeg har prøvet den her sammen med min niece og de var godt nok et hit.. De går ikke i gennem papiret i malebogen og de tørrer heller ikke lige ud selv om man glemmer at sætte prop på.. Så kan kunne sige hvis i har børn der kan li at male i bøger så brug de her tusser..
af

af maj84,
28. september 2016
Det er nogle rigtige gode farveblyanter, den 6-kantet form gør at de er lettere at holde på både for store og små.. Der er rigtig mange farver at vælge imellem.. Så kan kun sige de er rigtige gode..

af maj84,
25. juli 2016
Jeg har flere gange prøvet at læse bøger af kanin Slaughter, men det her er nu den bedste til dato. Spændende fra første til sidste side. Familiehemmeligheder kan være spændende at dykke ned i, men kommer der noget godt ud af det. Kan kun sige: læs den hvis du er til spænding.

af maj84,
12. juni 2016
En mors historie er en bog, der fanger fra man læser den første linje i bogen. Bogen handler om Jessica, der får den usynlige sygdom, som en fødselsdepression er. Bogen starter med, at hun er indlagt på en lukket afdeling, og så følger man ellers hendes historie fra hendes bryllup, og til hun bliver mor. Man føler meget med Jessica, hvordan hun har det, og jeg vil tro, at dem, der har været ramt af sygdommen, vil have glæde af at læse bogen, selv om det er fiktion. Så kan kun sige: læs den og jeg glæder mig til at læse mere af samme forfatter..

af maj84,
3. april 2016
Jeg var lidt spændt på den bog, men må sige den overraskede mig positiv.. Den handler om Mare som er rød og som lever af at stjæle.. Mens samfundets top består af sølver som er folk med overnaturlige evner. Man finder ud af at Mare har disse evner og det gør at hun må flytte fra sin familie og leve blandt sølverne.. Der sker en masse spænde ting med disse sølve og der kommer en ny oprørsgruppe til der hedder Den Højrøde Garde, så skal hun slutte sig til dem vel vinde at det kan koste hende livet.. Så kan kun sige jeg glæde mig til anden del kommer..
VIP-rummet
(11)

af maj84,
8. februar 2016
Det er den første bog, jeg har læst af forfatteren. Det var med stor glæde, jeg begyndte på bogen, men hurtigt synes jeg, den blev svær at holde styr på. Der var mange historier i en. Forvirret blev jeg, men når den så fangede, var den også god, men stadig rodet. Men vil stadig gi' den næste bog en chance..

af maj84,
14. oktober 2015
Hvide spor er 2. del af Emelie Schepp`s serie med anklageren Jana Berzelius. Det hele starter med at unge thailandske teenagere bliver tvunget til at sluge kapsler med heroin som de skal smugle ind i Sverige. En af pigerne nåede ikke frem i live da der går hul på en af kapslerne i hendes mave. Så er spørgsmålet hvem er pigen og hvem står bag det hele.. Anklageren Jana Berzelius får opgaven at finde ud af hvem der står bag, men hun bliver personlig involveret i sagen og det kommer tæt på hendes familie og ikke mindst hendes fortid.. Jeg synes det er en meget spændende bog med fart over fra start til slut.. Så glæder mig til der kommer flere bøger med Jana Berzelius...