Boganmeldelser fra Stine Due

your image Jeg er 34 år, bor på landet og har endelig langt om længe fået lavet et bibliotek. Jeg synes faktisk jeg havde mange bøger, men efter at have fået sat 4 reoler op, så fylder de pludselig ikke så meget igen... Jeg køber mange bøger og er endnu ikke blevet digital i forhold til at få bøger på digital form - og hvor skal de også stå henne i mit bibliotek? Når jeg kigger efter bøger, læser jeg ofte de anmelder der er skrevet herinde, så jeg er utroligt glad for, at så mange af jer giver jer tid til at skrive hvad I synes om de bøger i læser. Jeg læser mest krimi, men i perioder er jeg også meget til 'ungdomsbøger' der handler om kærlighed, det ukendt - vampyrer, engle osv. Men jeg er også glad for en rigtig kærlighedsbog - det kan blive for meget med kun at læse krimier...
65 anmeldelser i alt, 0 i december
1 2 3 4 5 >
Barn nr. 8
(12)

af Stine Due,
29. juli 2017
Jeg kan gode lide at læse bøger, hvor ting er taget fra virkeligheden.. og dette er netop sådan en bog, men hold op det er uhyggeligt hvad man gjorde engang, for videnskabensskyld.. Bogen er i et stille og roligt tempo, men jeg synes der er lidt løse ender i bogen, der mangler at blive afsluttet. Jeg vil dog alligevel anbefale bogen, for det er en god historie.
Selfies
(16)

af Stine Due,
7. maj 2017
Yes endelig er jeg tilfreds med Jussi Adler igen.. De sidste to bøger var jeg ikke glade for, men denne har virkelig fanget mig, og synes det har været utroligt spændende at læse om Rose og hvordan alle hændelserne hænger sammen.. Fantastisk bog!

af Stine Due,
19. februar 2017
For mig en middel god bog. Jeg synes der er lidt for mange gentagelser - især i starten. Men det bliver bedre, jo længere vi kommer ind i bogen. Jeg håbede lidt at denne bog var en uden fortsættelse, men der vil komme en bog mere, for der var ingen slutning. Jeg ser frem til den næste bog, som jeg helt sikkert også skal læse.

af Stine Due,
19. november 2016
Super god bog. Til forskel for den først bog, starter denne op med det samme og er spændende. Jeg kan rigtig godt lide, at vi også er inde i Jens hoved - så det ikke kun er Axels tanker vi læser. Jeg kan godt lide at vi hører så meget om hvad der sker privat, og hold op hvor jeg krummer tæer nogle gange over Axel - bogen er godt skrevet. Jeg glæder mig til at komme i gang med den 3 bog.
Uro
(4)

af Stine Due,
9. oktober 2016
Jeg havde utroligt høje forventninger til denne bog, da jeg kun har hørt godt om den... Så jeg blev egentlig lidt skuffet da je gik i gang med at læse bogen. Den er langsom i starten, og jeg ventede lidt på at der skulle ske "noget".. Det kom heldigvis, og hold nu op der er fart over feltet, når historien kommer i gang. Jeg er glad for at jeg fortsatte med at læse bogen, for den er virkelig spændende og ser frem til at læse den næste i rækken.

af Stine Due,
19. september 2016
Denne bog kunne jeg slet ikke lægge fra mig, efter jeg var gået i gang… Jeg ELSKER alle personerne i bogen - eller næsten alle… Oliver kan jeg ikke lide… Jeg blev virkelig fanget af historien, om man er til hunde eller ej, så er det bare en rigtig god historie, hvor man kan mærke at personerne udvikler sig i løbet af historien - og livet alligevel ikke altid som man selv gerne vil - og hvordan lever man så med det. Jeg vil anbefale bogen - jeg synes den var et frisk pust efter at have læst en masse krimier.

af Stine Due,
31. august 2016
WOW sikke en bog… Absolut den bedste i serien indtil videre, jeg er helt solgt. Og hold nu op, hvor er den 'klam' nogle gange.. På nogle tidspunkter havde jeg lyst til at springe det over, fordi man bare ved, at det lægger op til noget slemt.. Det er rigtig godt skrevet og hele vejen igennem tænker og analyserer man over - hvem mon morderen er. En virkelig god krimi bog, som godt kan læses uden at man har læst de 3 første.

af Stine Due,
27. august 2016
Igen er jeg utroligt glad for at høre om Rebekka. Jeg var faktisk blevet lidt irriteret på hende i sidste bog, men det er helt lagt på hylden i denne bog. Indtil videre er denne bog også bedre end de to første. Jeg synes der sker rigtig mange ting i bogen, den er utroligt spændende og den tager en drejning som jeg ikke havde forventet. Jeg skal straks i gang med den næste bog.

af Stine Due,
22. august 2016
Min første tanke er, at jeg synes bogen er lidt mærkelig.. Men hovedpersonen er jo også "mærkelig". Jeg synes der går for langt tid før der virkelig sker 'noget', og jeg begyndte at blive utålmodig.. Men jeg skal sa så love for, at der kommer sandheder på bordet sidst i bogen - super fedt, men det måtte godt komme lidt før.

af Stine Due,
8. august 2016
Den sidste bog, og hvor har jeg dog glædet mig til at læse den. Ligesom i bog 4 er der meget mere handling, end bog 1-3 til sammen. Jeg synes dog, at det er rigtig ærgerligt, at der sker en så stor ting til sidst i bogen, det skulle vi have haft langt tid før. Selvom det er den sidste bog, bliver jeg alligevel nysgerrig på, hvordan det går dem fremad. Jeg kunne godt læse mere om dem.