Brug hovedet - refleksive læringsstrategier er en bog, der i teori og praksis tager fat på emnet at lære at lære. I et systemisk perspektiv præsenterer bogen nogle grundlæggende kompetencer, der skal til for at skabe reflekterende børn, som kan agere i et innovativt og konstant foranderligt samfund. Bogen forener læring og trivsel ved at have fokus på dannelsen af det hele menneske og handler i særlig grad om, hvordan man som lærer kan arbejde med udviklingen af børnenes bevidsthed om egne læreprocesser. I bogen præsenteres en række refleksive læringsstrategier og konkrete ideer til elevernes involvering i egen læring, som skal medvirke til at aktivere deres hjerner, øge motivationen og ikke mindst bevidstheden om, hvordan man lærer uanset om der er tale om fagfaglig læring, social læring eller selvudvikling. Refleksive tankeprocesser er læring til livet. Den refleksive elev er i bogen karakteriseret ved bevidst at: kunne reflektere over egne læreprocesserhave fokus på egen læringsprogressionvære involveret i egen læring.
Læs mere om bogen og find skabeloner med eksempler på, hvordan man kan arbejde med refleksive læringsstrategier på den tilhørende hjemmeside www.dafolo.dk/brughovedet.
Brug hovedet - refleksive læringsstrategier er en bog, der i teori og praksis tager fat på emnet at lære at lære. I et systemisk perspektiv præsenterer bogen nogle grundlæggende kompetencer, der skal til for at skabe reflekterende børn, som kan agere i et innovativt og konstant foranderligt samfund. Bogen forener læring og trivsel ved at have fokus på dannelsen af det hele menneske og handler i særlig grad om, hvordan man som lærer kan arbejde med udviklingen af børnenes bevidsthed om egne læreprocesser. I bogen præsenteres en række refleksive læringsstrategier og konkrete ideer til elevernes involvering i egen læring, som skal medvirke til at aktivere deres hjerner, øge motivationen og ikke mindst bevidstheden om, hvordan man lærer uanset om der er tale om fagfaglig læring, social læring eller selvudvikling. Refleksive tankeprocesser er læring til livet. Den refleksive elev er i bogen karakteriseret ved bevidst at: kunne reflektere over egne læreprocesserhave fokus på egen læringsprogressionvære involveret i egen læring.
Læs mere om bogen og find skabeloner med eksempler på, hvordan man kan arbejde med refleksive læringsstrategier på den tilhørende hjemmeside www.dafolo.dk/brughovedet.
Prisen for levering afhænger af typen af dit medlemskab, eller om du ikke har et medlemskab.
Hvis du ikke har et medlemsskab er priserne som følger:
Levering til pakkeshop | 39,95 kr. pr. ordre |
Hjemmelevering | 59,90 kr. pr. ordre |
Med et guldmedlemsskab er leveringspriserne:
Levering til pakkeshop. Ordrer under 250 kr. | 34,95 kr. pr. ordre |
Levering til pakkeshop. Ordrer over 250 kr. | 24,95 kr. pr. ordre |
Hjemmelevering. Ordrer under 250 kr. | 59,90 kr. pr. ordre |
Hjemmelevering. Ordrer over 250 kr. | 49,90 kr. pr. ordre |
Med et plating- eller streaming medlemsskab er leveringspriserne:
Levering til pakkeshop. Ordrer under 250 kr. | 24,95 kr. pr. ordre |
Levering til pakkeshop. Ordrer over 250 kr. | 0 kr. pr. ordre |
Hjemmelevering. Ordrer under 250 kr. | 44,90 kr. pr. ordre |
Hjemmelevering. Ordrer over 250 kr. | 19,95 kr. pr. ordre |
Bemærk venligst, at vi forbeholder os retten til at ændre i et fragtbeløb efter ordreafgivelse, hvis man som kunde har opnået en særlig fragtpris pga. køb for over 250 kr. og efterfølgende retter i sin ordre, så ordrebeløbet kommer under 250 kr. Ovenstående fragtpriser for ordrer under 250 kr. vil i så fald være gældende.
Levering
Varerne sendes indenfor 1-6 hverdage. Den konkrete leveringstid står oplyst ved hver enkelt vare. Levering sker med PostNord eller DAO distribution. Vi leverer kun i Danmark og ikke til Grønland og Færøerne.
Vær opmærksom på, at DAO ofte leverer om natten, og at der ikke skal kvitteres for modtagelse af pakken fra DAO. Hvis ikke DAO kan levere pakken forsvarligt ved dør eller i postkasse,
vil pakken i stedet blive leveret til nærmeste pakkeshop, også selvom du har betalt for hjemmelevering.