Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Content Marketing Bogen

Content Marketing Bogen

Den første danske bog om content marketing lærer dig at udvide dit marked og skabe relationer ved hjælp af godt indhold. Bogen er en grundbog, der giver en god indføring i de teoretiske begreber og... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 50 kr
201 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
251 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: Download straks efter køb
90 dages returret
Når du vælger at købe bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab - og du får billigere fragt.
Anmeld bogen

Beskrivelse af Content Marketing Bogen

Den første og mest solgte bog på dansk om content marketing er nu klar i en 2020 version. Markedsføring, der automatisk udvider dit marked. Sådan bliver content marketing omtalt over hele verden. Nu udkommer den første danske bog om emnet med danske cases som Troldtekt, Aarstiderne og Jyske Bank. I dag har forbrugere mere regnekraft i smartphonen, end hele NASA havde under den første månelanding. Med information tilgængelig altid og bullshit­detektorer så store som Rundetårn nytter det ikke at blæse med varm salgsgas. Dine kunder kan og vil gennemskue dig. Den gode nyhed er, at kunderne mere end nogensinde før er interesserede i at handle med virksomheder, der hjælper dem. Content marketing er metoden til at skabe interesse for dine produkter ved at lave engage­rende eller underholdende indhold, som relaterer sig til dine produkter. Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efter­spørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marke­ting eller kommunikation, og som tænker: »Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.« Content Marketing Bogen udkom første gang i 2014 som den første bog på dansk om emnet. Skrevet af danskere, med danske eksempler og i en dansk kontekst. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder kan få salgssucces online ved at skabe nyttigt og underholdende indhold for deres kunder. I en blanding mellem teori og praksis får læseren konkrete værktøjer og idéer til at komme i gang med content marketing og hvordan man håndterer forandringen fra traditionel markedsføring til content marketing, der sætter kunden i sætning. Samtidig indeholder bogen også opskrifter på, hvordan content marketing hænger sammen med sociale medier og søgemaskineoptimering og hvordan organisationen bliver klar til at dyrke content marketing. Forfatterne har rejst rundt i landet og talt med kommunikations- og marketingfolk i hele landet om, hvordan de udvider deres marked ved hjælp af godt indhold. Eksempler og cases i bogen er: bilka.dk Aarstiderne.com Jyske Bank Unisport CLC bio 3byggetilbud.dk Travelmarket AS3 Transition Troldtekt Dinero Schøtministeriet Salattøsen Forord af Andrew Davis, forfatteren til Brandscaping. Om forfatterne: SIGNE DAMGAARD JEPSEN har været journalist og redaktionsleder i mere end 10 år, så content er hendes hjemmebane. Hun lever af at hjælpe andre med at lave bedre content på det strategiske og praktiske niveau – uanset om det er som marketing, konferencer, kom­munikation eller kontakt til kunder. JOAKIM DITLEV er en pioner inden for content marke­ting i Danmark. Han er marketingkonsulent og foredrags­holder og hjælper virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier. Hans blog – contentmarketing.dk – er landets største kilde til nyheder og cases om content marketing.
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788799748556
Forlag:
Content Marketing DK
ISBN-10:
879974855X
Format:
PDF
Sider:
208
Udg. Dato:
1 sep 2020
Oplagsdato:
1 sep 2020
Boganmeldelser · Content Marketing Bogen
Signe Damgaard Jepsen, Joakim Ditlev
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser