Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Corporate communication
SPAR
kr 28
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed. Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
Kampagne pris 222 kr
Medlemspris 225 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 250 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 28 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.807 anmeldelser på
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed. Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 152
ISBN-13: 9788741263816
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8741263816
Udg. Dato: 20 jan 2016
Længde: 11mm
Bredde: 173mm
Højde: 246mm
Oplagsdato: 20 jan 2016
Forfatter(e) Per Krogh Hansen, Christa Thomsen, Elin Brandi Sørensen, Cindie Maagaard, Per Vagn Freytag, Birgitte Norlyk, Anders V. Munch, Cindie Aaen Maagaard


Kategori Ledelse og teknikker


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 152


Udgave 2


Længde 11mm


Bredde 173mm


Højde 246mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 375
Normalpris
kr 339
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Kampagne pris kr 376

kr 540
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 164
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 393

kr 441
Normalpris
kr 398
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 280

kr 280
Normalpris
kr 280
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 472

kr 540
Normalpris
kr 479
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 298

kr 299
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 243

kr 260
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 353

kr 425
Normalpris
kr 360
Medlemspris
SPAR
kr 72
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 504

kr 585
Normalpris
kr 512
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 162

kr 199
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 37
LYDBOG
Kampagne pris kr 118

kr 170
Normalpris
kr 123
Medlemspris
SPAR
kr 52
E-BOG
Kampagne pris kr 118

kr 170
Normalpris
kr 123
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 219

kr 299
Normalpris
kr 227
Medlemspris
SPAR
kr 80
E-BOG
Kampagne pris kr 118

kr 170
Normalpris
kr 123
Medlemspris
SPAR
kr 52
E-BOG
Kampagne pris kr 44

kr 69
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 215

kr 309
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 94
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 367

kr 407
Normalpris
kr 371
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 402

kr 450
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 160

kr 200
Normalpris
kr 164
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 315

kr 315
Normalpris
kr 315
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53