Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Designing New Media

Denne lærebog tilbyder ny viden om design og læringsprocesser inden for især nye, konvergerende medier. Den er skrevet på engelsk og redigeret af tre medieforskere fra Syddansk Universitet. I kapitler... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 50 kr
224 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
274 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: Download straks efter køb
90 dages returret
Når du vælger at købe bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab - og du får billigere fragt.
Smugkig i bogen
Anmeld bogen

Beskrivelse af Designing New Media

 
Denne lærebog tilbyder ny viden om design og læringsprocesser inden for især nye, konvergerende medier. Den er skrevet på engelsk og redigeret af tre medieforskere fra Syddansk Universitet. I kapitlerne er designprocesser i en række forskellige medier beskrevet med illustrative eksempler fra film, tv, computer og mobiltelefon. Såvel design af den enkelte medietekst som kommunikation på tværs af medier adresseres. Yderligere er der fokus på kreative medieskabelsesprocesser, der kan lede til innovation. Bogen er forsynet med arbejdsspørgsmål efter hvert af de seks kapitler samt en udførlig litteraturliste og et stikordsregister.
 
 
Bogen rummer kapitlerne: “Visual topography: analysing the visual context of an interactive interface” af Lise Agerbæk, “Designing (with) Creativity” af Heidi Philipsen, Designing for critique, designing for reflection – the reemergence of aesthetics in current design practice” af Lars Bo Løfgren, “The Real, the Virtual, and the Practical” af Cynthia Grund og Jesper Pilegaard, “Creative Cross Media Communications and Concepts - Relations between television serials, websites, webisodes and mobile films” af Heidi Philipsen, Corporate blogs – face strategies help your design” af Anette Grønning og “Enpowerment, the real gap faced by digital inclusion initiatives in Recife, Brazil” af Norbert Wiltermuth.
 
Denne bog er rettet mod videregående studier og personer med interesse i design og læringsprocesser i medier.
 
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788776758684
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
ISBN-10:
8776758680
Format:
ePub
Sider:
216
Udg. Dato:
11 mar 2011
Oplagsdato:
11 mar 2011
Boganmeldelser · Designing New Media
Norbert Wildermuth, Bo Kampmann Walther, Heidi Philipsen, Anette Grønning, Cynthia Grund, Lise Agerbæk, Lars Bo Løfgreen, Jesper Pilegaard
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser