Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
EU Public Procurement
SPAR
kr 60
EU Public Procurement
I 2012 afholdte det Juridiske Institut ved Copenhagen Business School og den danske Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen en international konference om modernisering af EU-udbudsregler, " Public Procurement Days 2012 - Modernisation, Innovation and Growth".En række emner af relevans for modernisering af udbudsreglerne blev behandlet og mange interessante debatter fandt sted. Denne bog indeholder bidrag baseret på nogle af præsentationerne fra konferencen.

Formålet med bogen er at bidrage til den igangværende debat om modernisering af udbudsreglerne ved at uddybe de emner der blev drøftet på konferencen og forhåbentlig tjene som inspiration.

Indholdsoversigt
Terminology list
Preface
Introduction
Chapter 1. SME's and Public Contracts. An EU Based Perspective
by Marta Fana and Gustavo Piga

Chapter 2. How Should the Relation between Public Procurement Law and Competition Law Be Addressed in the New Directive?
by Grith Skovgaard Ølykke

Chapter 3. The Contracting Authority as Purchaser and Regulator: Should the Procurement Rules Regulate what we Buy?
by Peter Trepte

Chapter 4. Are the Procurement Rules a Barrier for Cross-border Trade within the European Market? A view on proposals to lower that barrier and spur growth
by Dr. Albert Sánchez Graells

Chapter 5. Flexible procedures or ban on negotiations? Will more negotiation limit the access to the procurement market?
by Steen Treumer

Chapter 6. Beyond EU Law: the New "Public House"
by Dario Casalini

Chapter 7. International Organisations
by Baudouin Heuninckx

Chapter 8. Why the EU Public Procurement Law should contain Rules that allow Negotiation for Public Private Partnerships
by Christina D. Tvarnø

Chapter 9. Competitive Dialogue: Should Rules be Fine-tuned to Facilitate Innovation? by Pedro Telles

Chapter 10. Defining a Service Concession Contract Will the Proposed New Definition of Service Concession Contracts Increase Legal Certainty in the Field of Concessions?
by Carina Risvig Hansen

Chapter 11. The Public Procurement Rules and Innovation
by Michael Steinicke

Chapter 12. Can Secondary Considerations in Procurement Contracts be a Tool for Increasing Innovative Solutions?
by Martin Burgi

List of cases
Index
Kampagne pris Velkomst pris 365 kr
Medlemspris 371 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 425 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 60 kr
Velkommen 10%
God 15.773 anmeldelser på
I 2012 afholdte det Juridiske Institut ved Copenhagen Business School og den danske Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen en international konference om modernisering af EU-udbudsregler, " Public Procurement Days 2012 - Modernisation, Innovation and Growth".En række emner af relevans for modernisering af udbudsreglerne blev behandlet og mange interessante debatter fandt sted. Denne bog indeholder bidrag baseret på nogle af præsentationerne fra konferencen.

Formålet med bogen er at bidrage til den igangværende debat om modernisering af udbudsreglerne ved at uddybe de emner der blev drøftet på konferencen og forhåbentlig tjene som inspiration.

Indholdsoversigt
Terminology list
Preface
Introduction
Chapter 1. SME's and Public Contracts. An EU Based Perspective
by Marta Fana and Gustavo Piga

Chapter 2. How Should the Relation between Public Procurement Law and Competition Law Be Addressed in the New Directive?
by Grith Skovgaard Ølykke

Chapter 3. The Contracting Authority as Purchaser and Regulator: Should the Procurement Rules Regulate what we Buy?
by Peter Trepte

Chapter 4. Are the Procurement Rules a Barrier for Cross-border Trade within the European Market? A view on proposals to lower that barrier and spur growth
by Dr. Albert Sánchez Graells

Chapter 5. Flexible procedures or ban on negotiations? Will more negotiation limit the access to the procurement market?
by Steen Treumer

Chapter 6. Beyond EU Law: the New "Public House"
by Dario Casalini

Chapter 7. International Organisations
by Baudouin Heuninckx

Chapter 8. Why the EU Public Procurement Law should contain Rules that allow Negotiation for Public Private Partnerships
by Christina D. Tvarnø

Chapter 9. Competitive Dialogue: Should Rules be Fine-tuned to Facilitate Innovation? by Pedro Telles

Chapter 10. Defining a Service Concession Contract Will the Proposed New Definition of Service Concession Contracts Increase Legal Certainty in the Field of Concessions?
by Carina Risvig Hansen

Chapter 11. The Public Procurement Rules and Innovation
by Michael Steinicke

Chapter 12. Can Secondary Considerations in Procurement Contracts be a Tool for Increasing Innovative Solutions?
by Martin Burgi

List of cases
Index
Produktdetaljer
Sprog: Engelsk
Sider: 308
ISBN-13: 9788757428520
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8757428522
Kategori: Tingsret: generelt
Udg. Dato: 29 jun 2012
Længde: 23mm
Bredde: 155mm
Højde: 231mm
Oplagsdato: 29 jun 2012
Forfatter(e) Christina D. Tvarnø, Grith Skovgaard Ølykke eds., Carina Risvig Hansen


Kategori Tingsret: generelt


Sprog Engelsk


Indbinding Hæftet


Sider 308


Udgave 1


Længde 23mm


Bredde 155mm


Højde 231mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 119

kr 120
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 165

kr 197
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63