Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv

Få succes med CRM

Af: Martin Georg Houlberg Jensen Dansk Paperback
SPAR
kr 80

Få succes med CRM

Af: Martin Georg Houlberg Jensen Dansk Paperback
Tjek vores konkurrenters priser
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.

Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.

Se mere her: https://crmmanager.dk/succes/

Dette finder du i bogen:
- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)
- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet
- sådan får man hele organisationen med
- sådan vælges det rigtige CRM-system
- mulighederne i CRM-universet
- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling
- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi
- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål
- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!
Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.

Udgivet af Varius Business - under Polyteknisk Forlag.

Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?

Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!

Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.

Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.

Om forfatteren:

Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte Civilingeniør i Systemudvikling med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.
Tjek vores konkurrenters priser
Eksklusiv medlemspris 379 kr
Medlemspris 387 kr
Denne pris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til denne pris. Prøv 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 459 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 80 kr
God 16.036 anmeldelser på
Tjek vores konkurrenters priser
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.

Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.

Se mere her: https://crmmanager.dk/succes/

Dette finder du i bogen:
- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)
- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet
- sådan får man hele organisationen med
- sådan vælges det rigtige CRM-system
- mulighederne i CRM-universet
- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling
- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi
- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål
- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!
Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.

Udgivet af Varius Business - under Polyteknisk Forlag.

Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?

Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!

Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.

Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.

Om forfatteren:

Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte Civilingeniør i Systemudvikling med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 294
ISBN-13: 9788797029749
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8797029742
Udg. Dato: 30 apr 2024
Længde: 19mm
Bredde: 170mm
Højde: 242mm
Forlag: Livets3
Oplagsdato: 30 apr 2024
Forfatter(e) Martin Georg Houlberg Jensen


Kategori Ledelse: lederskab og motivation


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 294


Udgave 1


Længde 19mm


Bredde 170mm


Højde 242mm


Udg. Dato 30 apr 2024


Oplagsdato 30 apr 2024

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 249
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 320
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 131
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 350
Normalpris
kr 242
Medlemspris
SPAR
kr 120
BOG (FYSISK BOG)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 200
Normalpris
kr 200
Medlemspris
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 560

kr 901
Normalpris
kr 594
Medlemspris
SPAR
kr 341
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 226

kr 299
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 263

kr 380
Normalpris
kr 275
Medlemspris
SPAR
kr 117
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 950

kr 1.499
Normalpris
kr 1.005
Medlemspris
SPAR
kr 549
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 215

kr 320
Normalpris
kr 226
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 149

kr 172
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 182

kr 249
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 67
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 217

kr 299
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 82
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 320
Normalpris
kr 212
Medlemspris
SPAR
kr 120
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 280

kr 350
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 446

kr 506
Normalpris
kr 452
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 367

kr 450
Normalpris
kr 375
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 506
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 99
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 253

kr 364
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 111
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 231

kr 244
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 446

kr 563
Normalpris
kr 458
Medlemspris
SPAR
kr 117
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 306

kr 326
Normalpris
kr 308
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 271

kr 315
Normalpris
kr 275
Medlemspris
SPAR
kr 44
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 129

kr 199
Normalpris
kr 136
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 147

kr 150
Normalpris
kr 147
Medlemspris
SPAR
kr 3
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 124

kr 179
Normalpris
kr 130
Medlemspris
SPAR
kr 55
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 94

kr 99
Normalpris
kr 95
Medlemspris
SPAR
kr 5
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 504

kr 620
Normalpris
kr 516
Medlemspris
SPAR
kr 116
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 365

kr 440
Normalpris
kr 373
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 506
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 341

kr 371
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 415

kr 518
Normalpris
kr 425
Medlemspris
SPAR
kr 103