Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Fokusgrupper for begyndere
Af: Mette Reinhardt Jacobsen Dansk Paperback
SPAR
kr 22
Fokusgrupper for begyndere
Af: Mette Reinhardt Jacobsen Dansk Paperback

Fokusgrupper er en nem og overskuelig måde at få forbrugerens mening på. Men brugen og afholdelsen af en fokusgruppe bygger på en række kvalitative metoder, som alt for mange ikke har haft tid til at sætte sig ind i. Det egentlige udbytte af fokusgruppen bliver derefter. 

Fokusgrupper bør kun overvejes, hvis man har både tiden og ressourcerne til at gennemføre dem sammen med den rette, kvalitative indstilling. Bogens pointe er, at fokusgrupper ikke er en ensidig størrelse, og at man ikke får et fast testresultat ud af gruppen. Til gengæld hjælper deltagere i en god fokusgruppe med at forstå sammenhænge, fænomener og livsforståelser.

Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog i, hvordan man etablerer og afholder fokusgrupper. Det er en bog for virksomheder, der skal til at i gang med processen, og som mangler viden på området. Og det er en bog for de mange studerende, der som led i eksamensopgaver og undervisning ’lige’ skal lave en fokusgruppe. 

Med denne bog i hånden bliver antallet af fejl minimeret, og det konkrete udbytte af fokusgruppen øget betragteligt. Til glæde for både virksomheden eller de studerende samt gruppens deltagere.

Mette Reinhardt Jakobsen er cand.mag. og journalist. Hun har i mange år arbejdet som moderator af fokusgrupper i Frankrig og Danmark. I dag arbejder hun som specialist i kvalitative analysemetoder, målgruppetænkning og brugerinddragelse.

Kampagne pris 149 kr
Medlemspris 151 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 171 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 22 kr
Velkommen 20%
God 15.755 anmeldelser på

Fokusgrupper er en nem og overskuelig måde at få forbrugerens mening på. Men brugen og afholdelsen af en fokusgruppe bygger på en række kvalitative metoder, som alt for mange ikke har haft tid til at sætte sig ind i. Det egentlige udbytte af fokusgruppen bliver derefter. 

Fokusgrupper bør kun overvejes, hvis man har både tiden og ressourcerne til at gennemføre dem sammen med den rette, kvalitative indstilling. Bogens pointe er, at fokusgrupper ikke er en ensidig størrelse, og at man ikke får et fast testresultat ud af gruppen. Til gengæld hjælper deltagere i en god fokusgruppe med at forstå sammenhænge, fænomener og livsforståelser.

Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog i, hvordan man etablerer og afholder fokusgrupper. Det er en bog for virksomheder, der skal til at i gang med processen, og som mangler viden på området. Og det er en bog for de mange studerende, der som led i eksamensopgaver og undervisning ’lige’ skal lave en fokusgruppe. 

Med denne bog i hånden bliver antallet af fejl minimeret, og det konkrete udbytte af fokusgruppen øget betragteligt. Til glæde for både virksomheden eller de studerende samt gruppens deltagere.

Mette Reinhardt Jakobsen er cand.mag. og journalist. Hun har i mange år arbejdet som moderator af fokusgrupper i Frankrig og Danmark. I dag arbejder hun som specialist i kvalitative analysemetoder, målgruppetænkning og brugerinddragelse.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 90
ISBN-13: 9788778878816
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8778878810
Udg. Dato: 20 feb 2011
Længde: 7mm
Bredde: 170mm
Højde: 240mm
Oplagsdato: 31 mar 2016
Forfatter(e): Mette Reinhardt Jacobsen
Forfatter(e) Mette Reinhardt Jacobsen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 90


Udgave 1


Længde 7mm


Bredde 170mm


Højde 240mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 186

kr 269
Normalpris
kr 194
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 260

kr 349
Normalpris
kr 269
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 180

kr 250
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 146

kr 199
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 214

kr 279
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 195

kr 249
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 189

kr 300
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 111
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 299
Normalpris
kr 207
Medlemspris
SPAR
kr 102
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 917

kr 1.499
Normalpris
kr 975
Medlemspris
SPAR
kr 582
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 192

kr 270
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 85

kr 134
Normalpris
kr 90
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 201

kr 300
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 200

kr 279
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 79
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 162

kr 199
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 215

kr 299
Normalpris
kr 223
Medlemspris
SPAR
kr 84
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 173

kr 270
Normalpris
kr 183
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 299
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 96
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 163

kr 197
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 34