Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Forbrugeren i førersædet
Af: Kirsten Dinesen Dansk Hæftet
SPAR
kr 35
Forbrugeren i førersædet
Af: Kirsten Dinesen Dansk Hæftet
Hver dag opdager vi nye måder at kommunikere og reklamere på via internettet – og lige om lidt sker det samme på mobiltelefonen. Samtidig er forbrugerne begyndt at stille krav til virksomhederne om information, dokumentation og dialog. Hvis virksomhederne ikke reagerer hurtigt, så reagerer forbrugerne - på internettet, på mobilen … Ændringerne i forbrugernes reaktion og kommunikation har flyttet en stor del af kontrollen over markedsføringen: fra virksomhederne til forbrugerne. I den nye web 2.0-virkelighed ”trækker” forbrugerne den ønskede viden og informationer om et produkt eller en virksomhed. Forbrugerne har mulighed for at tænde, slukke, surfe væk, klikke, klikke væk, lægge en kommentar, skælde ud, tippe en ven eller slette. Web 2.0-teknologien giver mulighed for dialog – og det vil forbrugerne gerne have. Og hvis de ikke er tilfredse, klager de til hele verden, via internettet. Derfor er virksomheder nødt til ikke kun at markedsføre sig på nye måder, men også at organisere sig på andre måder. Hvordan skal man som virksomhed beslutte, hvilke af de mange nye kommunikationsformer man vil bruge? Hvad er tom snak og døgnfluer, og hvad er de langsigtede tendenser? Virker de? Hvordan bliver virksomhedens medarbejdere parate til at arbejde på denne måde? Hvilke udfordringer stiller det ledelsen over for? Forbrugeren i førersædet - Kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society giver en levende introduktion til de nye fænomener på internettet, viser, hvad man skal tage hensyn til i sin markedsføring, og diskuterer effekten af markedsføring, og hvordan man kan gøre sin organisationen parat til at møde de nye udfordringer. Kirsten Dinesen skriver om det, hun kalder The Pull Society: En verden af forbrugere, der bruger alle de kommunikationsmidler og medier, som findes i dag. De trækker den information ind, som de vil – når de selv vil. De modtager informationer og kommercielle budskaber fra en masse medier, men forholder sig kritisk og konstruktivt til både budskabet og den form, det bliver formidlet i. De taler selv til markedet, til andre forbrugere, til virksomheder, til regeringer – når de vil, og om det, som de selv synes er vigtigt. Det gør de via de medier, de selv vælger at bruge – for størstedelen af dem har global rækkevidde.   Anmelderen i Børsen var begejstret og gav bogen 5 ud af 6 hatte. Se også anmeldelsen fra Dansk Kommunikationsforening Kresten Schultz Jørgensen skrev positivt om bogen på sin blog. Jan Lundquist har omtalt bogen på lundquisten.wordpress.com Ligeledes har Christian Buch Iversen på Podii.dk Og Pernille Bøg på virksomhedsdramaturgi.dk Magisterbladet har omtalt bogen i nr. 9/2009 (s. 14) og&nbs
Eksklusiv medlemspris 194 kr
Medlemspris 198 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 229 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 35 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.812 anmeldelser på
Hver dag opdager vi nye måder at kommunikere og reklamere på via internettet – og lige om lidt sker det samme på mobiltelefonen. Samtidig er forbrugerne begyndt at stille krav til virksomhederne om information, dokumentation og dialog. Hvis virksomhederne ikke reagerer hurtigt, så reagerer forbrugerne - på internettet, på mobilen … Ændringerne i forbrugernes reaktion og kommunikation har flyttet en stor del af kontrollen over markedsføringen: fra virksomhederne til forbrugerne. I den nye web 2.0-virkelighed ”trækker” forbrugerne den ønskede viden og informationer om et produkt eller en virksomhed. Forbrugerne har mulighed for at tænde, slukke, surfe væk, klikke, klikke væk, lægge en kommentar, skælde ud, tippe en ven eller slette. Web 2.0-teknologien giver mulighed for dialog – og det vil forbrugerne gerne have. Og hvis de ikke er tilfredse, klager de til hele verden, via internettet. Derfor er virksomheder nødt til ikke kun at markedsføre sig på nye måder, men også at organisere sig på andre måder. Hvordan skal man som virksomhed beslutte, hvilke af de mange nye kommunikationsformer man vil bruge? Hvad er tom snak og døgnfluer, og hvad er de langsigtede tendenser? Virker de? Hvordan bliver virksomhedens medarbejdere parate til at arbejde på denne måde? Hvilke udfordringer stiller det ledelsen over for? Forbrugeren i førersædet - Kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society giver en levende introduktion til de nye fænomener på internettet, viser, hvad man skal tage hensyn til i sin markedsføring, og diskuterer effekten af markedsføring, og hvordan man kan gøre sin organisationen parat til at møde de nye udfordringer. Kirsten Dinesen skriver om det, hun kalder The Pull Society: En verden af forbrugere, der bruger alle de kommunikationsmidler og medier, som findes i dag. De trækker den information ind, som de vil – når de selv vil. De modtager informationer og kommercielle budskaber fra en masse medier, men forholder sig kritisk og konstruktivt til både budskabet og den form, det bliver formidlet i. De taler selv til markedet, til andre forbrugere, til virksomheder, til regeringer – når de vil, og om det, som de selv synes er vigtigt. Det gør de via de medier, de selv vælger at bruge – for størstedelen af dem har global rækkevidde.   Anmelderen i Børsen var begejstret og gav bogen 5 ud af 6 hatte. Se også anmeldelsen fra Dansk Kommunikationsforening Kresten Schultz Jørgensen skrev positivt om bogen på sin blog. Jan Lundquist har omtalt bogen på lundquisten.wordpress.com Ligeledes har Christian Buch Iversen på Podii.dk Og Pernille Bøg på virksomhedsdramaturgi.dk Magisterbladet har omtalt bogen i nr. 9/2009 (s. 14) og&nbs
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 0
ISBN-13: 9788702070491
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8702070491
Udg. Dato: 30 sep 2008
Længde: 21mm
Bredde: 137mm
Højde: 220mm
Oplagsdato: 30 sep 2008
Forfatter(e): Kirsten Dinesen
Forfatter(e) Kirsten Dinesen


Kategori Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 0


Udgave 1


Længde 21mm


Bredde 137mm


Højde 220mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 227
Normalpris
kr 45
Medlemspris
SPAR
kr 202
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 194

kr 270
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 269
Normalpris
kr 206
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 249
Normalpris
kr 186
Medlemspris
SPAR
kr 70