Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Gør kunden god igen
Af: Søren Bechmann, Pernille Hirshals Dansk Hæftet
4,50 (2 anmeldelser)
SPAR
kr 30
Gør kunden god igen
Af: Søren Bechmann, Pernille Hirshals Dansk Hæftet
4,50 (2 anmeldelser)
Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen.  Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi. Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering: • Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde. • Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre. • Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes. • Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter. • Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.
Kampagne pris Velkomst pris 195 kr
Medlemspris 198 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 224,25 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 30 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på
Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen.  Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi. Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering: • Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde. • Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre. • Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes. • Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter. • Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 200
ISBN-13: 9788702156645
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8702156645
Kategori: Kundeservice
Udg. Dato: 21 aug 2014
Længde: 20mm
Bredde: 139mm
Højde: 221mm
Oplagsdato: 21 aug 2014
Forfatter(e) Søren Bechmann, Pernille Hirshals


Kategori Kundeservice


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 200


Udgave 1


Længde 20mm


Bredde 139mm


Højde 221mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 119

kr 120
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 165

kr 197
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
Kundeanmeldelser
Benjamin Ahmt
31. december 2014
Rigtig god bog af Søren Bechmann og Pernille Hirtshals som har vundet meget anderkendelse. Hvordan yder man den rette service for sine kunder - og hvis man får en klage, hvordan gør man så kunden god igen? Har du i din virksomhed overvejet, hvor nemt det er for kunden at klage såfremt de er utilfredse? Hvad gør du for at følge op på disse kunder? Helt overordnet drejer det sig om, at vi i fremtiden er nødt til at accepterer marketingparadigmet har ændret sig. Fra at have fokus på Porters Five Forces og andre situations- og markedsanalyser, skal man nu istedet koncentrerer sig om sig selv og sin egen butik. Med de sociale medier er god omtale et must - og de utilfredse kunder der får en god oplevelse ender som regel med at blive endnu mere loyale. Bogen har nogle rigtig gode pointer og værktøjer man kan arbejde med i den strategiske planlægning.

Vigdis Jensen
06. november 2014
Bogen giver en solid grundlæggende introduktion til emnet klagebehandling og sætter overskuelige læringsrammer op for læseren via såkaldte kasseteorier og best practises, men også via konkrete cases og scenarier med forankring i praktiske eksempler og virksomheder. Læseren/(Kunde)servicemedarbejderen får en god forståelse af, hvem de klagende kunder er, hvorfor de klager - og hvorfor de ikke klager, hvad forskellen på kundetilfredshed og kundeloyalitet er og yderligere vigtige skel, man skal være sig bevidst som succesfuld klagebehandler. Bogen giver nybegynderen og den let øvede fremragende forudsætninger for forsvarligt og med succes at kunne varetage klager. Jeg anbefaler den bestemt.