Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Hvad kan startups, som vi ikke kan?
Af: Freja Ludvigsen Dansk Hæftet
5,00 (1 anmeldelse)
SPAR
kr 53
Hvad kan startups, som vi ikke kan?
Af: Freja Ludvigsen Dansk Hæftet
5,00 (1 anmeldelse)
Bliv klar til fremtidens bæredygtige vækst ved at åbne din virksomhed for startups, der kan det, som I ikke kan. Bogen er en guide til beslutningstagere i etablerede virksomheder, der gerne vil øge deres innovationskraft gennem samarbejde med bæredygtige startups, men er i tvivl om, hvordan de gør i praksis og hvordan de styrer uden om dilemmaer og risici. Det er den første bog på dansk, som kobler bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Bogen guider læseren gennem nyudviklede metoder, en 4-trins procesmodel og en perlerække af cases fra store danske virksomheder. Den er skrevet af Freja Ludvigsen, der er ekspert i bæredygtige corporate-startup miljøer. 

Ny model til corporate-startup miljøer
Inspirerende cases fra danske virksomheder
Efterskrift af Steen Hildebrandt 

Bogen er skrevet af Freja Ludvigsen, cand.scient.pol. Hun deler i denne bog sin passion for bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Hun var indtil 2021 erhvervsudviklingschef i Gladsaxe Kommune, en af landets største erhvervskommuner. Her var med til at skabe to bæredygtige corporate-startup miljøer. I dag driver hun virksomheden Partnerskaberen, hvor hun hjælper virksomheder, kommuner og organisationer med at skabe fremtidens vækst. Bogen er grafisk faciliteret af Christina Hemmingsen, ejer af Visuel Proces.
Læs mere på partnerskaberen.dk 

”Dette er en vigtig, relevant og interessant bog. Det er en modig bog, som jeg har læst med stor interesse. Jeg gætter på, at mange læsere har samme oplevelse, som jeg har haft, nemlig at Freja Ludvigsen i denne bog træder nye stier i ledelsesterrænnet. Jeg værdsætter det faglige, både det teoretiske og det empiriske indhold i bogen, men også tonen, tilgangen og den grafiske stil i bogen, som gør det til en yderligere fornøjelse at læse og arbejde med bogen. Forfatteren taler om bæredygtighed, partnerskaber, lederskab, bæredygtig ledelse, og det er vigtigt, men hun går et meget vigtigt skridt videre og taler om genopretning […] . Jeg tror, vi her kan lære meget af startup-virksomhederne.”
– Steen Hildebrandt, professor 

Blandt DI's over 19.000 medlemsvirksomheder er der konstant fokus på innovation og bæredygtig omstilling, og partnerskaber mellem corporates og startups er en oplagt mulighed for at styrke det arbejde. Med gode råd, konkrete cases og overblik over forskellige samarbejdsformer giver Freja Ludvigsen her i bogen god inspiration til, hvordan de etablerede virksomheder og startups kan hjælpe hinanden – og verden omkring os.
- Emil Fannikke Kiær, politisk direktør, Dansk Industri 

COWI bidrager til Freja Ludvigsens kommende bog om bæredygtige corporate-startups partnerskaber, fordi det er relevant at trække på hendes erfaringer og få input til, hvordan vi bedst fortsætter med at opbygge succesfulde partnerskaber med startups fra hele verden. Der er flere aspekter, man bør overveje i den forbindelse, og her kan Frejas bog bidrage til en struktureret gennemgang af de vigtigste emner.Emnet er relevant for os, fordi vi ser involveringen af startups som en vigtig kilde til innovation og kundefokuseret udvikling i COWI - og som en væsentlig brik i vores fremtidige Innovation Ecosystem.
-  Charlotte Søgaard, Innovation Director in COWI
Kampagne pris 296 kr
Medlemspris 301 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 349 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 53 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.807 anmeldelser på
Bliv klar til fremtidens bæredygtige vækst ved at åbne din virksomhed for startups, der kan det, som I ikke kan. Bogen er en guide til beslutningstagere i etablerede virksomheder, der gerne vil øge deres innovationskraft gennem samarbejde med bæredygtige startups, men er i tvivl om, hvordan de gør i praksis og hvordan de styrer uden om dilemmaer og risici. Det er den første bog på dansk, som kobler bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Bogen guider læseren gennem nyudviklede metoder, en 4-trins procesmodel og en perlerække af cases fra store danske virksomheder. Den er skrevet af Freja Ludvigsen, der er ekspert i bæredygtige corporate-startup miljøer. 

Ny model til corporate-startup miljøer
Inspirerende cases fra danske virksomheder
Efterskrift af Steen Hildebrandt 

Bogen er skrevet af Freja Ludvigsen, cand.scient.pol. Hun deler i denne bog sin passion for bæredygtighed, innovation og partnerskaber.
Hun var indtil 2021 erhvervsudviklingschef i Gladsaxe Kommune, en af landets største erhvervskommuner. Her var med til at skabe to bæredygtige corporate-startup miljøer. I dag driver hun virksomheden Partnerskaberen, hvor hun hjælper virksomheder, kommuner og organisationer med at skabe fremtidens vækst. Bogen er grafisk faciliteret af Christina Hemmingsen, ejer af Visuel Proces.
Læs mere på partnerskaberen.dk 

”Dette er en vigtig, relevant og interessant bog. Det er en modig bog, som jeg har læst med stor interesse. Jeg gætter på, at mange læsere har samme oplevelse, som jeg har haft, nemlig at Freja Ludvigsen i denne bog træder nye stier i ledelsesterrænnet. Jeg værdsætter det faglige, både det teoretiske og det empiriske indhold i bogen, men også tonen, tilgangen og den grafiske stil i bogen, som gør det til en yderligere fornøjelse at læse og arbejde med bogen. Forfatteren taler om bæredygtighed, partnerskaber, lederskab, bæredygtig ledelse, og det er vigtigt, men hun går et meget vigtigt skridt videre og taler om genopretning […] . Jeg tror, vi her kan lære meget af startup-virksomhederne.”
– Steen Hildebrandt, professor 

Blandt DI's over 19.000 medlemsvirksomheder er der konstant fokus på innovation og bæredygtig omstilling, og partnerskaber mellem corporates og startups er en oplagt mulighed for at styrke det arbejde. Med gode råd, konkrete cases og overblik over forskellige samarbejdsformer giver Freja Ludvigsen her i bogen god inspiration til, hvordan de etablerede virksomheder og startups kan hjælpe hinanden – og verden omkring os.
- Emil Fannikke Kiær, politisk direktør, Dansk Industri 

COWI bidrager til Freja Ludvigsens kommende bog om bæredygtige corporate-startups partnerskaber, fordi det er relevant at trække på hendes erfaringer og få input til, hvordan vi bedst fortsætter med at opbygge succesfulde partnerskaber med startups fra hele verden. Der er flere aspekter, man bør overveje i den forbindelse, og her kan Frejas bog bidrage til en struktureret gennemgang af de vigtigste emner.Emnet er relevant for os, fordi vi ser involveringen af startups som en vigtig kilde til innovation og kundefokuseret udvikling i COWI - og som en væsentlig brik i vores fremtidige Innovation Ecosystem.
-  Charlotte Søgaard, Innovation Director in COWI
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 239
ISBN-13: 9788797383902
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8797383902
Udg. Dato: 2 maj 2022
Længde: 20mm
Bredde: 170mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 2 maj 2022
Forfatter(e): Freja Ludvigsen
Forfatter(e) Freja Ludvigsen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 239


Udgave 1


Længde 20mm


Bredde 170mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
LYDBOG
Kampagne pris kr 123

kr 177
Normalpris
kr 128
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Kampagne pris kr 139

kr 199
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 60
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 153

kr 169
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 16
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 20

kr 20
Normalpris
kr 20
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 147

kr 150
Normalpris
kr 147
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 575

kr 780
Normalpris
kr 596
Medlemspris
SPAR
kr 205
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 214

kr 299
Normalpris
kr 223
Medlemspris
SPAR
kr 85
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 244

kr 349
Normalpris
kr 255
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 159

kr 187
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 385

kr 507
Normalpris
kr 397
Medlemspris
SPAR
kr 122
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 147

kr 150
Normalpris
kr 147
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 153

kr 169
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 16
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 175

kr 198
Normalpris
kr 177
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 196

kr 269
Normalpris
kr 203
Medlemspris
SPAR
kr 73
E-BOG
Kampagne pris kr 218

kr 250
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 262

kr 350
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 320

kr 380
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 275

kr 300
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 297
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 74
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 215

kr 243
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 28
Kundeanmeldelser
Tina Gaarn Christensen
30. juni 2022
Freja Ludvigsen har skrevet en meget relevant bog om partnerskaber imellem de klassiske virksomheder og startups. Bogen er lækkert udført og dermed let at læse. Den er en god blanding af cases, modeller og inspiration til at skabe bæredygtige partnerskaber. Frejas 4 trins model er meget værdifuld til at få truffet de rigtige beslutninger i processen.