Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage og løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage og løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Spar op til 93% HER

International Markedsføring, cases og opgaver

International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med ca... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 35 kr
163 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
198 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: 2 - 4 hverdage
90 dages returret
Anmeld bogen

Beskrivelse af International Markedsføring, cases og opgaver

International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. 

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. 


Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. 

Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.

Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. 

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. 

Juni 2019
Forfatterne
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788771541441
Forlag:
Trojka
ISBN-10:
8771541441
Indbinding:
Hæftet
Sider:
333
Udg. Dato:
1 aug 2019
Oplagsdato:
19 okt 2020
Udgave:
6
Dimensioner:
B: 172mm H: 246mm D: 18mm
Boganmeldelser · International Markedsføring, cases og opgaver
Finn Rolighed Andersen, Susanne Østergaard Olsen, Ivan Hassinggaard, Mia Post-Lundgaard, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser