plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR GULD OG PLATIN-MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT
   Afspil eksempel

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 224 kr
Spar 29 kr
195 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

224 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788702243581
Forlag:
Gyldendal Business
Forfatter(e):
ISBN-10:
8702243581
Indbinding:
Hæftet
Sider:
312
Udg. Dato:
18 sep 2017
Oplagsdato:
8 feb 2019
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 145mm H: 212mm D: 26mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele