Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Kommunikation i internationale virksomheder 1

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster.


Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Eksklusiv medlemspris 320 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 320 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.809 anmeldelser på

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster.


Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 362
ISBN-13: 9788759325247
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8759325240
Udg. Dato: 24 aug 2016
Længde: 20mm
Bredde: 175mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 24 aug 2016
Forfatter(e) Brian L. Due (red.), Ann Merrit Rikke Nielsen (red.), Mie Femø Nielsen (red.), Gitte Gravengaard (red.), Thomas L.W. Toft (red..)


Kategori Internationale relationer


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 362


Udgave 1


Længde 20mm


Bredde 175mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 180

kr 180
Normalpris
kr 180
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 259
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 349
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 283

kr 310
Normalpris
kr 286
Medlemspris
SPAR
kr 27
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 271
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 83
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 84
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 431

kr 495
Normalpris
kr 437
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 209

kr 300
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 209

kr 300
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 403

kr 460
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 57
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 50

kr 50
Normalpris
kr 50
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 315

kr 315
Normalpris
kr 315
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 249
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 400
Normalpris
kr 306
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 196

kr 248
Normalpris
kr 201
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 234

kr 290
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 56
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 375

kr 493
Normalpris
kr 387
Medlemspris
SPAR
kr 118
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 118
Normalpris
kr 118
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 70

kr 70
Normalpris
kr 70
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 300
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 323

kr 385
Normalpris
kr 329
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 215

kr 309
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 94
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76