Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv

Kommunikation i internationale virksomheder 2

Tjek vores konkurrenters priser

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Tjek vores konkurrenters priser
Eksklusiv medlemspris 320 kr
Denne pris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til denne pris. Prøv 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 320 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
God 16.037 anmeldelser på
Tjek vores konkurrenters priser

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 373
ISBN-13: 9788759325254
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8759325259
Udg. Dato: 24 aug 2016
Længde: 22mm
Bredde: 175mm
Højde: 242mm
Forlag: Samfundslitteratur
Oplagsdato: 24 aug 2016
Forfatter(e) Brian L. Due (red.), Ann Merrit Rikke Nielsen (red.), Mie Femø Nielsen (red.), Gitte Gravengaard (red.), Thomas L.W. Toft (red..)


Kategori Erhvervskommunikation & præsentation


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 373


Udgave 1


Længde 22mm


Bredde 175mm


Højde 242mm


Udg. Dato 24 aug 2016


Oplagsdato 24 aug 2016

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 209

kr 300
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 209

kr 300
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 283

kr 310
Normalpris
kr 286
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 249
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 189

kr 320
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 131
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 350
Normalpris
kr 242
Medlemspris
SPAR
kr 120
BOG (FYSISK BOG)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 200
Normalpris
kr 200
Medlemspris
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 263

kr 380
Normalpris
kr 275
Medlemspris
SPAR
kr 117
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 149

kr 172
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 560

kr 901
Normalpris
kr 594
Medlemspris
SPAR
kr 341
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 226

kr 299
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 950

kr 1.499
Normalpris
kr 1.005
Medlemspris
SPAR
kr 549
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 503

kr 520
Normalpris
kr 505
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 340

kr 340
Normalpris
kr 340
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 270
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 33
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 187

kr 269
Normalpris
kr 195
Medlemspris
SPAR
kr 82
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 315

kr 315
Normalpris
kr 315
Medlemspris
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 323

kr 360
Normalpris
kr 327
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 210

kr 250
Normalpris
kr 214
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 60

kr 60
Normalpris
kr 60
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 314

kr 349
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65