Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Kommunikation i internationale virksomheder 2

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Kampagne pris Velkomst pris 320 kr
Medlemspris 320 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 320 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Velkommen 15%
God 15.773 anmeldelser på

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 373
ISBN-13: 9788759325254
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8759325259
Udg. Dato: 24 aug 2016
Længde: 22mm
Bredde: 175mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 24 aug 2016
Forfatter(e) Brian L. Due (red.), Ann Merrit Rikke Nielsen (red.), Mie Femø Nielsen (red.), Gitte Gravengaard (red.), Thomas L.W. Toft (red..)


Kategori Erhvervskommunikation & præsentation


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 373


Udgave 1


Længde 22mm


Bredde 175mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 188

kr 271
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 237

kr 269
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 349
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 181

kr 195
Normalpris
kr 182
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 298

kr 298
Normalpris
kr 298
Medlemspris
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 312

kr 369
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 57
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 518

kr 549
Normalpris
kr 521
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 156

kr 225
Normalpris
kr 163
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 285

kr 363
Normalpris
kr 293
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
E-BOG
Kampagne pris kr 212

kr 249
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 315

kr 315
Normalpris
kr 315
Medlemspris
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 323

kr 360
Normalpris
kr 327
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 210

kr 250
Normalpris
kr 214
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 230

kr 260
Normalpris
kr 233
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 150

kr 150
Normalpris
kr 150
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 70

kr 101
Normalpris
kr 73
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 70

kr 70
Normalpris
kr 70
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 50

kr 50
Normalpris
kr 50
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 303

kr 335
Normalpris
kr 306
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65