Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Kreativ vækst via new media
Af: Christian Have Dansk Hæftet
SPAR
kr 29
Kreativ vækst via new media
Af: Christian Have Dansk Hæftet
I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. 
Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser. 

Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.  

Indholdsoversigt
Forord
Introduktion
Kapitel 1. Et nyt verdensbillede
Kapitel 2. Toget kører
Kapitel 3. Den transparente virksomhed
Kapitel 4. Ledelse og de sociale medier
Kapitel 5. Forholdet til medarbejderne
Kapitel 6. Branding: RIP
Kapitel 7. Forholdet til medierne
Kapitel 8. Folkets stemme – Om crowds og communities
Kapitel 9. Lederens værktøjer
Kapitel 10. Perspektivet
Noter
Eksklusiv medlemspris 195 kr
Medlemspris 198 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 224 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 29 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.823 anmeldelser på
I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. 
Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser. 

Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.  

Indholdsoversigt
Forord
Introduktion
Kapitel 1. Et nyt verdensbillede
Kapitel 2. Toget kører
Kapitel 3. Den transparente virksomhed
Kapitel 4. Ledelse og de sociale medier
Kapitel 5. Forholdet til medarbejderne
Kapitel 6. Branding: RIP
Kapitel 7. Forholdet til medierne
Kapitel 8. Folkets stemme – Om crowds og communities
Kapitel 9. Lederens værktøjer
Kapitel 10. Perspektivet
Noter
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 168
ISBN-13: 9788757427219
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8757427216
Udg. Dato: 17 jun 2013
Længde: 12mm
Bredde: 154mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 17 jun 2013
Forfatter(e): Christian Have
Forfatter(e) Christian Have


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 168


Udgave 1


Længde 12mm


Bredde 154mm


Højde 230mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 175

kr 299
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 124
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 165

kr 198
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 227
Normalpris
kr 45
Medlemspris
SPAR
kr 202
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 246

kr 329
Normalpris
kr 254
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 129
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 11