Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved ju... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 60 kr
540 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
600 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: 1 - 3 hverdage
90 dages returret
Når du vælger at købe bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab - og du får billigere fragt.
Anmeld bogen

Beskrivelse af Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne tredje udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer og opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2017.


Indholdsoversigt
Forord
Forord til 2. udgave
Forord til 3. udgave
Første hovedafsnit: Retsgrundlaget
Kapitel I. Retsområdets afgrænsning, udvikling og terminologi
Kapitel II. Markedsføringslovgivningen
Kapitel III. EU’s konkurrenceregler
Kapitel IV. Dansk konkurrencelovgivning
Andet hovedafsnit: Konkurrence- og Markedsføringsrettens hovedproblemer
Kapitel V. Adgangen til markedet
Kapitel VI. Kontakten med markedet: Handelspraksis, kommerciel kommunikation og reklame
Kapitel VII. Prisforhold
Kapitel VIII. Retsstridig markedsfortrængning
Doms- og afgørelsesregister
Stikordsregister
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788757439977
Forlag:
Djøf Forlag
ISBN-10:
8757439974
Indbinding:
Hæftet
Sider:
450
Udg. Dato:
12 sep 2017
Oplagsdato:
12 sep 2017
Udgave:
3
Dimensioner:
B: 155mm H: 230mm D: 33mm
Boganmeldelser · Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Caroline Heide-Jørgensen
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser