Plusbog logo

 

 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,5 stjerner på Trustpilot

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Vores normalpris 605 kr
Spar 60 kr
545 kr
Fragt pr. ordre 24,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
605 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet én måneds medlemsskab
Beskrivelse:
Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne tredje udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer og opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2017.


Indholdsoversigt
Forord
Forord til 2. udgave
Forord til 3. udgave
Første hovedafsnit: Retsgrundlaget
Kapitel I. Retsområdets afgrænsning, udvikling og terminologi
Kapitel II. Markedsføringslovgivningen
Kapitel III. EU’s konkurrenceregler
Kapitel IV. Dansk konkurrencelovgivning
Andet hovedafsnit: Konkurrence- og Markedsføringsrettens hovedproblemer
Kapitel V. Adgangen til markedet
Kapitel VI. Kontakten med markedet: Handelspraksis, kommerciel kommunikation og reklame
Kapitel VII. Prisforhold
Kapitel VIII. Retsstridig markedsfortrængning
Doms- og afgørelsesregister
Stikordsregister
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788757439977
Forlag:
Djøf Forlag
ISBN-10:
8757439974
Indbinding:
Hæftet
Sider:
450
Udg. Dato:
12 sep 2017
Oplagsdato:
12 sep 2017
Udgave:
3
Dimensioner:
B: 155mm H: 230mm D: 33mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Caroline Heide-Jørgensen
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt ved køb over 250 kr. kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage