Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Leadership of the Future
Af: Tina Moe Engelsk Hæftet
SPAR
kr 40
Leadership of the Future
Af: Tina Moe Engelsk Hæftet
Vi står overfor et nødvendigt skift i ledelsestilgang - denne bog viser vejen til fremtidens ledelse. Et must-read for alle ledere...

Vi er trådt ind i en digital og teknologisk transformerende tidsalder, der vil forandre måden vi arbejder, driver virksomheder og samfundet på.
     Bogen giver indsigt i, hvorfor ledere skal ændre ledelsestilgang, hvad de nye krav er og ikke mindst, hvordan ledere kommer derhen ved hjælp af 7 principper, der frigiver det menneskelige potentiale og opbygger en stabiliserende kerne i virksomheden.
     Bogen er forankret i forskning samt forfatterens mere end 20 års ledelseserfaring i store, mellemstore og mindre virksomheder.
     De 7 principper for fremtidens ledelse: 
1.      Skab et formål med mening 
2.      Led hele hjernen  
3.      Reducer frygt  
4.      Omdefiner succes  
5.      Forøg energien  
6.      Led til høj hastighed   
7.      Byg mod til at tage lederskab 

Om forfatteren:
Tina Moe er en erfaren topleder indenfor farmabranchen, IT og den rådgivende ingeniørbranche. Lederstillinger i Novo Nordisk, NNE og ALECTIA har givet international erfaring med ledelse af medarbejdere i både USA, Japan, UK og Australien. Hun har haft ansvar for op til 750 medarbejdere og omsætning på over en milliard og har adskillige bestyrelsesposter. Tina Moe har i flere år holdt foredrag om fremtidens lederskab og coacher topledere i den nye ledelsestilgang.

Omtale: Jyllandsposten august, Børsen Executive Online 15. sept. Artikler med omtale af bogen kommer i Ledernyt ultimo september, Lederweb primo oktober, HR-nyt ultimo oktober

Bagside tekst:
ARE YOU LEADING WITH CONTROL AND KPIs?  
— Your foot is on the brake 
 THINK YOU CAN LEAN ON YOUR EXPERIENCE? 
 — Think again 
 DO YOU KNOW YOUR DIRECTION? 
 — Be ready to change it

This book is a wake-up call to change your leadership for the new era. It explains why you need to change, and what will be required. Most importantly, the book is a guide on how to transform your business leadership to be successful in the future.

We have entered an era of massive digital and technological transformation. It will significantly change the way we work, run businesses and the way society works. Understanding how to lead the human capacity and the technological potential in this context will be the new competitive edges. 

You get a clear priority and seven steps for leading an organization and yourself in fast-changing, uncertain times. They will release the capacity, creativity and courage needed to bring the organization successfully forward at high speed. 

This is a handbook based on research and the author’s 20+ years of extensive business management experience from international companies Novo Nordisk, NNE and ALECTIA, from startups and board of directors’ positions. 
Kampagne pris Velkomst pris 259 kr
Medlemspris 263 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 299 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 40 kr
Velkommen 15%
God 15.777 anmeldelser på
Vi står overfor et nødvendigt skift i ledelsestilgang - denne bog viser vejen til fremtidens ledelse. Et must-read for alle ledere...

Vi er trådt ind i en digital og teknologisk transformerende tidsalder, der vil forandre måden vi arbejder, driver virksomheder og samfundet på.
     Bogen giver indsigt i, hvorfor ledere skal ændre ledelsestilgang, hvad de nye krav er og ikke mindst, hvordan ledere kommer derhen ved hjælp af 7 principper, der frigiver det menneskelige potentiale og opbygger en stabiliserende kerne i virksomheden.
     Bogen er forankret i forskning samt forfatterens mere end 20 års ledelseserfaring i store, mellemstore og mindre virksomheder.
     De 7 principper for fremtidens ledelse: 
1.      Skab et formål med mening 
2.      Led hele hjernen  
3.      Reducer frygt  
4.      Omdefiner succes  
5.      Forøg energien  
6.      Led til høj hastighed   
7.      Byg mod til at tage lederskab 

Om forfatteren:
Tina Moe er en erfaren topleder indenfor farmabranchen, IT og den rådgivende ingeniørbranche. Lederstillinger i Novo Nordisk, NNE og ALECTIA har givet international erfaring med ledelse af medarbejdere i både USA, Japan, UK og Australien. Hun har haft ansvar for op til 750 medarbejdere og omsætning på over en milliard og har adskillige bestyrelsesposter. Tina Moe har i flere år holdt foredrag om fremtidens lederskab og coacher topledere i den nye ledelsestilgang.

Omtale: Jyllandsposten august, Børsen Executive Online 15. sept. Artikler med omtale af bogen kommer i Ledernyt ultimo september, Lederweb primo oktober, HR-nyt ultimo oktober

Bagside tekst:
ARE YOU LEADING WITH CONTROL AND KPIs?  
— Your foot is on the brake 
 THINK YOU CAN LEAN ON YOUR EXPERIENCE? 
 — Think again 
 DO YOU KNOW YOUR DIRECTION? 
 — Be ready to change it

This book is a wake-up call to change your leadership for the new era. It explains why you need to change, and what will be required. Most importantly, the book is a guide on how to transform your business leadership to be successful in the future.

We have entered an era of massive digital and technological transformation. It will significantly change the way we work, run businesses and the way society works. Understanding how to lead the human capacity and the technological potential in this context will be the new competitive edges. 

You get a clear priority and seven steps for leading an organization and yourself in fast-changing, uncertain times. They will release the capacity, creativity and courage needed to bring the organization successfully forward at high speed. 

This is a handbook based on research and the author’s 20+ years of extensive business management experience from international companies Novo Nordisk, NNE and ALECTIA, from startups and board of directors’ positions. 
Produktdetaljer
Sprog: Engelsk
Sider: 296
ISBN-13: 9788797073100
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8797073105
Udg. Dato: 30 sep 2018
Længde: 23mm
Bredde: 158mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 30 sep 2018
Forfatter(e): Tina Moe
Forfatter(e) Tina Moe


Kategori Ledelse og beslutningstagning


Sprog Engelsk


Indbinding Hæftet


Sider 296


Udgave 1


Længde 23mm


Bredde 158mm


Højde 230mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 312

kr 370
Normalpris
kr 318
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
E-BOG
Kampagne pris kr 243

kr 259
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 16
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
E-BOG
Kampagne pris kr 25

kr 35
Normalpris
kr 26
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 335

kr 335
Normalpris
kr 335
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 403

kr 460
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 57
E-BOG
Kampagne pris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 172

kr 250
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 357

kr 430
Normalpris
kr 364
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
E-BOG
Kampagne pris kr 159

kr 199
Normalpris
kr 163
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 380

kr 460
Normalpris
kr 388
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 210

kr 210
Normalpris
kr 210
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 282

kr 300
Normalpris
kr 284
Medlemspris
SPAR
kr 18
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
E-BOG
Kampagne pris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 250
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 244

kr 299
Normalpris
kr 250
Medlemspris
SPAR
kr 55
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 179
Normalpris
kr 74
Medlemspris
SPAR
kr 117
E-BOG
Kampagne pris kr 165

kr 179
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 14
E-BOG
Kampagne pris kr 55

kr 99
Normalpris
kr 59
Medlemspris
SPAR
kr 44
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
LYDBOG
Kampagne pris kr 175

kr 251
Normalpris
kr 183
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 262

kr 350
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 274

kr 299
Normalpris
kr 277
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 400
Normalpris
kr 306
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28