plusbog logo
Plusbog logo

 

  •  FORDELSKLUB
  •  BILLIG FRAGT - OG FRI FRAGT FOR PLATINMEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •      TRUSTPILOT

Ledere, der taler – taler, der leder

Leveringstid: Download straks efter køb
Vores normalpris 179 kr
Spar 21 kr
158 kr
Dette produkt leveres gratis

Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

179 kr
Dette produkt leveres gratis
For dig der ikke ønsker medlemskab.
E-bog:

Når du læser e-bøger, kan du let have et helt bibliotek med dig på farten - på din tablet, mobil eller reader.

Du kan læse flere e-bøger på samme tid, og dine e-bøger kan selv huske, hvor du er kommet til.

Læs mere om hvad en e-bog er, samt hvordan du køber, modtager og læser e-bøger ved at klikke her.

       
En ledertale er det ultimative redskab til at inspirere, motivere og skabe klarhed om virksomhedens eller organisationens retning – og det bedste kommunikationsredskab, du har! »Ledertalen kan betragtes som ledelseskommunika­tion­ens Rolls-Royce: Den store model for ledere, der forstår, at det er virksomhedens vigtigste kommunikationskanal«. Det udtaler Jesper Klit, tidl. direktør for bl.a. Nordisk Film, i dag kommunikationsrådgiver og ikke mindst bidragyder til denne bog. Bogen sætter spotlyset på den gode ledertale – både som retorisk genre og som et konkret redskab for direktøren, bestyrelsesformanden og andre ledere og kommunikatører. Bogen illustrerer og diskuterer hvorfor og hvordan, ledertalen med fordel kan betragtes som et led i organisationens strategiske kommunikation. »Vi ønsker at vise, hvorfor det er vigtigt at beskæftige sig med ledertalen, hvad der kendetegner den gode tale og ikke mindst hvilken rolle, den kan spille for både leder og for organisationen«, udtaler Jonas Gabrielsen, ph.d. og lektor i retorik på RUC. Han har sammen med retoriker Mette Møller redigeret bogen, der desuden har bidrag af Ulrik Bülow, Lene Skole, Johan Roos, Kell Jarner Rasmussen, Nadja Pass, Nico Mouton og som nævnt Jesper Klit. Bogen rummer både teoretiske og praktiske bidrag, og den er den første af sin slags i Danmark – skrevet af danske ledere, retorikere, kommunikationsrådgivere og forskere.
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788771185348
Forlag:
Bogforlaget Frydenlund A/S
ISBN-10:
8771185348
Format:
ePub
Sider:
166
Udg. Dato:
21 maj 2015
Oplagsdato:
21 maj 2015

En e-bog er en elektronisk bog, der kan læses på tablet, mobil eller reader. Du kan downloade og læse din e-bog straks efter købet under Mine digitale køb.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Fri fragt
PLATIN fordele
;
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Cookieinformation. Plusbog.dk bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Du accepterer cookies, når du bruger hjemmesiden. Læs mere
OK
Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Læs mere
OK