Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Managing Innovation and Operations in the 21st Century
SPAR
kr 238

This book is for directors, consultants, practitioners, and professionals aspiring to effectively manage operations, but is targeted at applying innovation to the management of operations, including supply chains. It is appropriate for those establishing a career in innovation and operations management. This book will: Equip readers with understanding of the nature of innovation, operations management concepts, business models, methods and tools; Explore best practices and most commonly used operations and innovation business models, methods, and tools used by successful organisations; Consider particular operational issues directly impact the competitiveness of organisations

Kampagne pris 566 kr
Medlemspris 590 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
23 - 25 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 804 kr
Fragt: 59 kr
23 - 25 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 238 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.807 anmeldelser på

This book is for directors, consultants, practitioners, and professionals aspiring to effectively manage operations, but is targeted at applying innovation to the management of operations, including supply chains. It is appropriate for those establishing a career in innovation and operations management. This book will: Equip readers with understanding of the nature of innovation, operations management concepts, business models, methods and tools; Explore best practices and most commonly used operations and innovation business models, methods, and tools used by successful organisations; Consider particular operational issues directly impact the competitiveness of organisations

Produktdetaljer
Sprog: Engelsk
Sider: 234
ISBN-13: 9781138214729
Indbinding: Hardback
Udgave:
ISBN-10: 1138214728
Udg. Dato: 10 aug 2017
Længde: 19mm
Bredde: 194mm
Højde: 252mm
Oplagsdato: 10 aug 2017
MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 194

kr 270
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 59

kr 149
Normalpris
kr 68
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 202

kr 279
Normalpris
kr 210
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 329

kr 499
Normalpris
kr 346
Medlemspris
SPAR
kr 170
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 229

kr 329
Normalpris
kr 239
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 199

kr 269
Normalpris
kr 206
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 152

kr 199
Normalpris
kr 157
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 209

kr 249
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70