Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Moderne markedsføring
SPAR
kr 103
Moderne markedsføring
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller. PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler. DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats: Situationsanalyse, ekstern og intern Overordnet strategi og målsætninger Segmentering, målgrupper og positionering International markedsføring Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Kampagne pris Velkomst pris 447 kr
Medlemspris 457 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 550 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 103 kr
Velkommen 10%
God 15.777 anmeldelser på
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller. PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler. DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats: Situationsanalyse, ekstern og intern Overordnet strategi og målsætninger Segmentering, målgrupper og positionering International markedsføring Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 884
ISBN-13: 9788702317138
Indbinding: Hæftet
Udgave: 4
ISBN-10: 8702317138
Udg. Dato: 27 jun 2022
Længde: 0mm
Bredde: 0mm
Højde: 0mm
Oplagsdato: 27 jun 2022
Forfatter(e) Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Ole E. Andersen


Kategori Erhvervskommunikation & præsentation


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 884


Udgave 4


Længde 0mm


Bredde 0mm


Højde 0mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 440

kr 450
Normalpris
kr 441
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 177

kr 190
Normalpris
kr 178
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 275

kr 275
Normalpris
kr 275
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 275

kr 375
Normalpris
kr 285
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
E-BOG
Kampagne pris kr 66

kr 99
Normalpris
kr 69
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 485

kr 600
Normalpris
kr 497
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 406

kr 495
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 380

kr 460
Normalpris
kr 388
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 286

kr 335
Normalpris
kr 291
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 426

kr 584
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 158
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 478

kr 661
Normalpris
kr 496
Medlemspris
SPAR
kr 183