Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Modstillinger i ledelse
Af: James Høpner Dansk Hæftet
SPAR
kr 53
Modstillinger i ledelse
Af: James Høpner Dansk Hæftet
Ledelse er et felt fyldt med meninger. Teorien om ledelse er endnu ikke formuleret – og bliver det nok aldrig. Ikke desto mindre er der mange, der har stærke meninger om, at netop deres teori eller ide om ledelse er den bedste af alle. Modstillinger i ledelse er et bud på en mere forsonlig tilgang til ledelse, der anerkender, at ”modparten” måske kan have en pointe. Ved at opstille en række ledelsesteorier over for hinanden lægger bogen op til, at ledelse mere bør være et både-og end et enten-eller. Bogen præsenterer ti store ledelsesteoretiske debatter, der skal tydeliggøre nogle af de ledelsesmæssige modstillinger, som de fleste ledere skal forsøge at forene i praksis. ”I mange henseender anlægger James et metaperspektiv på konfliktende forretningsmodeller ved at udforske de iboende modsætninger mellem ledelsesteorier, der får os til at opstille forretningsmodeller på måder, der tilsyneladende strider mod hinanden. Ved at kaste lys over de teoretiske antagelser, der ligger til grund for konfliktende modeller, kan James tilbyde ledelsespraktikere redskaber til at se helt bort fra de modsætninger, der kan være mellem diverse forretningsmodeller – en slags moralsk sidestykke til forebyggende medicin” (uddrag af Roger Martins introduktion. Professor og institutdirektør ved Martin Prosperity Institute). ”Denne anden udgave af Modstillinger i ledelse er for de læsere, der ønsker at blive udfordret i deres tænkning og praksis vedrørende ledelse. Den er ikke kun for praktikere; den er i høj grad også for den teoretisk interesserede. Det er en fremragende og kompetent bog om ledelsesbegrebets mangfoldighed og sammensathed” (Steen Hildebrandt, ph.d., professor emeritus og adjungeret professor).  
Kampagne pris Velkomst pris 297 kr
Medlemspris 302 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 350 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 53 kr
Velkommen 15%
God 15.773 anmeldelser på
Ledelse er et felt fyldt med meninger. Teorien om ledelse er endnu ikke formuleret – og bliver det nok aldrig. Ikke desto mindre er der mange, der har stærke meninger om, at netop deres teori eller ide om ledelse er den bedste af alle. Modstillinger i ledelse er et bud på en mere forsonlig tilgang til ledelse, der anerkender, at ”modparten” måske kan have en pointe. Ved at opstille en række ledelsesteorier over for hinanden lægger bogen op til, at ledelse mere bør være et både-og end et enten-eller. Bogen præsenterer ti store ledelsesteoretiske debatter, der skal tydeliggøre nogle af de ledelsesmæssige modstillinger, som de fleste ledere skal forsøge at forene i praksis. ”I mange henseender anlægger James et metaperspektiv på konfliktende forretningsmodeller ved at udforske de iboende modsætninger mellem ledelsesteorier, der får os til at opstille forretningsmodeller på måder, der tilsyneladende strider mod hinanden. Ved at kaste lys over de teoretiske antagelser, der ligger til grund for konfliktende modeller, kan James tilbyde ledelsespraktikere redskaber til at se helt bort fra de modsætninger, der kan være mellem diverse forretningsmodeller – en slags moralsk sidestykke til forebyggende medicin” (uddrag af Roger Martins introduktion. Professor og institutdirektør ved Martin Prosperity Institute). ”Denne anden udgave af Modstillinger i ledelse er for de læsere, der ønsker at blive udfordret i deres tænkning og praksis vedrørende ledelse. Den er ikke kun for praktikere; den er i høj grad også for den teoretisk interesserede. Det er en fremragende og kompetent bog om ledelsesbegrebets mangfoldighed og sammensathed” (Steen Hildebrandt, ph.d., professor emeritus og adjungeret professor).  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 188
ISBN-13: 9788741267227
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8741267227
Udg. Dato: 8 maj 2017
Længde: 12mm
Bredde: 172mm
Højde: 241mm
Oplagsdato: 8 maj 2017
Forfatter(e): James Høpner
Forfatter(e) James Høpner


Kategori Organisationsteori og psykologi


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 188


Udgave 2


Længde 12mm


Bredde 172mm


Højde 241mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 283

kr 310
Normalpris
kr 286
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 210

kr 210
Normalpris
kr 210
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 280

kr 280
Normalpris
kr 280
Medlemspris
LYDBOG
Kampagne pris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 125

kr 125
Normalpris
kr 125
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 263

kr 305
Normalpris
kr 267
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 353

kr 425
Normalpris
kr 360
Medlemspris
SPAR
kr 72
E-BOG
Kampagne pris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 69

kr 69
Normalpris
kr 69
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 25

kr 35
Normalpris
kr 26
Medlemspris
SPAR
kr 10
LYDBOG
Kampagne pris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 375

kr 425
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 314
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (ANDET)
Kampagne pris kr 380

kr 460
Normalpris
kr 388
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 455

kr 560
Normalpris
kr 466
Medlemspris
SPAR
kr 105
E-BOG
Kampagne pris kr 162

kr 233
Normalpris
kr 169
Medlemspris
SPAR
kr 71
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
E-BOG
Kampagne pris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 636

kr 894
Normalpris
kr 662
Medlemspris
SPAR
kr 258
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 278

kr 325
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 375

kr 493
Normalpris
kr 387
Medlemspris
SPAR
kr 118
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 512

kr 711
Normalpris
kr 532
Medlemspris
SPAR
kr 199
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28