Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Prispsykologi
SPAR
kr 55
Prispsykologi
Træt af endeløse diskussioner om hvad prisen skal være – hvor ingen i lokalet rigtig ved, hvad de taler om?

Mangler du et systematisk overblik, der sætter dig i stand til at prissætte dit produkt eller din service – og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden du rammer markedet?

Så er der hjælp at hente i Prispsykologi, hvor du finder:
  • En systematisk trin-for-trin proces til at prissætte et produkt eller en service – og teste prisen, inden varen rammer markedet.
  • En forståelse for, hvordan du bruger betalingsformer, rabatter, abonnementer og loyalitetsklubber til at øge salget, profitten og kundetilfredsheden.
  • Avancerede teknikker til at optimere salg og profit i produktporteføljer.
  • Et framework til at styre prisforhandlinger, så kunden fokuserer på værdien i stedet for prisen.
  • En forståelse for prissætning, der vil bringe dig foran dine kolleger – og konkurrenter.
Denne bog giver dig en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

De seks trin er:
  1. Analyse: Find din vares drømmekunde, den situation deres behov opstår i og hvilke dybe benefits din vare kan give.
  2. Kategori: Vælg aktivt, hvilke konkurrenter dit produkt skal sammenlignes med i markedet.
  3. Positionering: Design, hvordan din kunde skal opfatte dit produkt i forhold til alternativerne i købssituationen.
  4. Prototype: Byg en simulation af den valgsituation, du stiller din kunde i, når købet skal foretages.
  5. Test: Stresstest dine prispunkter og valg, og justér din kategori og positionering, indtil dine kunders tænder løber i vand.
  6. Implementering: Optimér din prissætning i markedet på tværs af salgskanaler, tilbud og konkurrencesituationer.
Metoden er baseret på en unik kombination af moderne beslutningsteori, adfærdsøkonomi og eksperimentel psykologi, og hvert af de seks trin bygger oven på det forrige.

Med Prispsykologi får du de rigtige redskaber til hele tiden at optimere dine priser OG få mere tilfredse kunder.


Omtale
”Bogens primære budskab er, hvordan man kan få kunderne til at betale mere for de samme varer, uden at de bliver utilfredse. Dette er ønskescenariet for de fleste virksomheder, og man når som læser at tænke, at det næsten må være for godt til at være sandt. Men efterhånden som bogen skrider frem, fremstår det som ganske realistisk. Teorien og værktøjerne bliver dokumenteret med cases og aktuelle situationer. Det er med til at fastholde interessen og nysgerrigheden gennem hele bogen. (...) Dette er ikke alene en bog, der giver virksomheder en værktøjskasse til prissætning. Den er i høj grad også interessant for forbrugeren, da man flere gange undervejs bliver gjort opmærksom på, hvor relativt let vi som forbrugere kan blive manipuleret. Man bliver med andre ord en del klogere på sig selv ved at læse denne bog.”
5 stjerner
- anmeldelse ved Daniel Oman Gru,  Inside Business, 9. november 2017


Indhold
Kapitel 1 Dine priser er langt vigtigere end dine udgifter
Kapitel 2 Value vs. Cost-Pricing
Kapitel 3 Værdi – Det Kognitive Perspektiv
Kapitel 4 Forankring & Værdimanipulation
Kapitel 5 Markedsanalyse – Benefits, Identiteter & Situationer
Kapitel 6 Kategori & Perfekt Positionering
Kapitel 7 Prototyping & Test
Kapitel 8 Prisforhandlinger
Kapitel 9 Prisstigninger
Kapitel 10 Betalingsformer
Kapitel 11 Prisarkitektur
Kapitel 12 Produktporteføljer & Udvalg
Kapitel 13 Rabatter, Discounts & Gratis
Kapitel 14 Priskrige
Kapitel 15 Afslutning
Litteraturliste
Eksklusiv medlemspris 305 kr
Medlemspris 311 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 360 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 55 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.812 anmeldelser på
Træt af endeløse diskussioner om hvad prisen skal være – hvor ingen i lokalet rigtig ved, hvad de taler om?

Mangler du et systematisk overblik, der sætter dig i stand til at prissætte dit produkt eller din service – og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden du rammer markedet?

Så er der hjælp at hente i Prispsykologi, hvor du finder:
  • En systematisk trin-for-trin proces til at prissætte et produkt eller en service – og teste prisen, inden varen rammer markedet.
  • En forståelse for, hvordan du bruger betalingsformer, rabatter, abonnementer og loyalitetsklubber til at øge salget, profitten og kundetilfredsheden.
  • Avancerede teknikker til at optimere salg og profit i produktporteføljer.
  • Et framework til at styre prisforhandlinger, så kunden fokuserer på værdien i stedet for prisen.
  • En forståelse for prissætning, der vil bringe dig foran dine kolleger – og konkurrenter.
Denne bog giver dig en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

De seks trin er:
  1. Analyse: Find din vares drømmekunde, den situation deres behov opstår i og hvilke dybe benefits din vare kan give.
  2. Kategori: Vælg aktivt, hvilke konkurrenter dit produkt skal sammenlignes med i markedet.
  3. Positionering: Design, hvordan din kunde skal opfatte dit produkt i forhold til alternativerne i købssituationen.
  4. Prototype: Byg en simulation af den valgsituation, du stiller din kunde i, når købet skal foretages.
  5. Test: Stresstest dine prispunkter og valg, og justér din kategori og positionering, indtil dine kunders tænder løber i vand.
  6. Implementering: Optimér din prissætning i markedet på tværs af salgskanaler, tilbud og konkurrencesituationer.
Metoden er baseret på en unik kombination af moderne beslutningsteori, adfærdsøkonomi og eksperimentel psykologi, og hvert af de seks trin bygger oven på det forrige.

Med Prispsykologi får du de rigtige redskaber til hele tiden at optimere dine priser OG få mere tilfredse kunder.


Omtale
”Bogens primære budskab er, hvordan man kan få kunderne til at betale mere for de samme varer, uden at de bliver utilfredse. Dette er ønskescenariet for de fleste virksomheder, og man når som læser at tænke, at det næsten må være for godt til at være sandt. Men efterhånden som bogen skrider frem, fremstår det som ganske realistisk. Teorien og værktøjerne bliver dokumenteret med cases og aktuelle situationer. Det er med til at fastholde interessen og nysgerrigheden gennem hele bogen. (...) Dette er ikke alene en bog, der giver virksomheder en værktøjskasse til prissætning. Den er i høj grad også interessant for forbrugeren, da man flere gange undervejs bliver gjort opmærksom på, hvor relativt let vi som forbrugere kan blive manipuleret. Man bliver med andre ord en del klogere på sig selv ved at læse denne bog.”
5 stjerner
- anmeldelse ved Daniel Oman Gru,  Inside Business, 9. november 2017


Indhold
Kapitel 1 Dine priser er langt vigtigere end dine udgifter
Kapitel 2 Value vs. Cost-Pricing
Kapitel 3 Værdi – Det Kognitive Perspektiv
Kapitel 4 Forankring & Værdimanipulation
Kapitel 5 Markedsanalyse – Benefits, Identiteter & Situationer
Kapitel 6 Kategori & Perfekt Positionering
Kapitel 7 Prototyping & Test
Kapitel 8 Prisforhandlinger
Kapitel 9 Prisstigninger
Kapitel 10 Betalingsformer
Kapitel 11 Prisarkitektur
Kapitel 12 Produktporteføljer & Udvalg
Kapitel 13 Rabatter, Discounts & Gratis
Kapitel 14 Priskrige
Kapitel 15 Afslutning
Litteraturliste
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 248
ISBN-13: 9788757439786
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8757439788
Kategori: Adfærdsteori
Udg. Dato: 11 nov 2017
Længde: 14mm
Bredde: 156mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 11 nov 2017
Forfatter(e) Ulrik Lehrskov-Schmidt, Sally Khallash


Kategori Adfærdsteori


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 248


Udgave 1


Længde 14mm


Bredde 156mm


Højde 230mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 487
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 87
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 345

kr 405
Normalpris
kr 351
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 227
Normalpris
kr 45
Medlemspris
SPAR
kr 202
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 194

kr 270
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
Vi anbefaler også
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 278
Normalpris
kr 215
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 342

kr 349
Normalpris
kr 343
Medlemspris
SPAR
kr 7
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 263

kr 280
Normalpris
kr 265
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 199
Normalpris
kr 186
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 140

kr 199
Normalpris
kr 146
Medlemspris
SPAR
kr 59
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 110

kr 139
Normalpris
kr 113
Medlemspris
SPAR
kr 29
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 35

kr 50
Normalpris
kr 37
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 271

kr 390
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 300

kr 300
Normalpris
kr 300
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 269

kr 269
Normalpris
kr 269
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33