Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
Se alle fordele her


Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

Publikumsservice

Publikumsservice

HVORDAN SØRGER I FOR, AT PUBLIKUM ER TILFREDS MED DEN TOTALE OPLEVELSE AF JERES KULTURSTED – OG IKKE KUN MED DET, DER SKER PÅ SCENEN?PUBLIKUMSSERVICE–en håndbog om at arbejde med kundeservice i kultur... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 33 kr
316 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
349 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: 1 - 3 hverdage
90 dages returret
Anmeld bogen

Beskrivelse af Publikumsservice

HVORDAN SØRGER I FOR, AT PUBLIKUM ER TILFREDS MED DEN TOTALE OPLEVELSE AF JERES KULTURSTED – OG IKKE KUN MED DET, DER SKER PÅ SCENEN?

PUBLIKUMSSERVICE – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen er en praktisk håndbog om at arbejde med publikumsservice hos kulturinstitutioner. Her får du svarene på, hvordan I kan arbejde med og forbedre jeres serviceniveau over for publikum på flere måder alt efter tid og ressourcer – eller på trods af mangel på samme. 

Bogen henvender sig til dig, der er foyermedarbejder, teamleder eller chef på et kultursted med udøvende scenekunst – men det kan også sagtens være på et museum eller i en biograf. Ligegyldigt på hvilken kulturinstitution og hvor i hierarkiet du er, er bogen først og fremmest til dig, der gerne vil gøre noget ved jeres publikumsservice, men som mangler værktøjer og inspiration. 

Bogen er skrevet af Maria Christensen, som er en af Danmarks største fortalere for, at publikum skal have en serviceminded totaloplevelse til koncerter, i teatret og til andre kulturelle arrangementer – en mission, hun har været på næsten hele livet. Allerede fra barnsben forstod Maria Christensen, hvordan en koncert kunne løfte livsglæden, og da hun senere selv begyndte at arbejde i kulturbranchen, blev det hurtigt hendes passion at optimere publikums glæde ved at forstå, at det ikke kun handler om det, der foregår oppe på scenen, men i lige så høj grad om de rammer, der er før og efter en koncert eller en forestilling. 

Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen deler hun ud af al sin viden til glæde for dig og det kultursted, du arbejder på. 
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788797190203
Forlag:
1st Balcony Books
Forfatter(e):
ISBN-10:
8797190209
Indbinding:
Hardback
Sider:
0
Udg. Dato:
23 mar 2020
Oplagsdato:
23 mar 2020
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 305mm H: 216mm D: 19mm
Boganmeldelser · Publikumsservice
Maria Christensen
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser