Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Radikale forandringer
SPAR
kr 53
Radikale forandringer
Kriser, globalisering, mangfoldighed, klimaforandringer og omlægning af energiproduktionen … Fremtiden byder på en sværm af hyppige radikale forandringer, og når omverdenen er turbulent og uforudsigelig, er det vanskeligere at bedrive ledelse. Men de radikale forandringer rummer også muligheden for at komme forandret og styrket ud på den anden side.   Hvordan? Det giver Bolette Christensen, Hanne Sundin og Lars Goldschmidt deres bud på i Radikale forandringer.   Bolette Christensen, direktør i Dansk Industri, Lars Goldschmidt adjungeret professor på DTU og CBS samt direktør i DI og Hanne M. Sundin, konsulent i DI Videnrådgiverne er hver for sig kendte for deres ekspertiser og sætter sig for første gang sammen i anledning af bogen og giver deres bud på nutidens og fremtidens ledelse. De ønsker med den nye bog at fokusere på de tre vigtigste aspekter, som ledere i danske virksomheder skal forholde sig til:   Mangfoldighed: Rust din virksomhed til mangfoldighed inden for køn, etnicitet, uddannelsesbaggrund, seksualitet, holdninger …   Følgeskab: Halvdelen af ledelsesrelationen er lederen. Den anden halvdel er medarbejderen - følgeskabet. Lederen kan gøre meget, men ikke ret meget alene. Derfor skal lederen skabe plads til medarbejdernes ansvarstagen og medledelse.   Og de tre hovedværktøjer: Lean, robust og adræt. Lean kan bruges som effektiviseringsværktøj, Robust, som risikostyringsværktøj og Adræt, som omstillingsværktøj. De tre værktøjer kan anvendes samtidigt og i forskellige faser i forløbet gennem den radikale forandring.   Lederen til nutiden skal være robust og adræt, være refleksiv og tænke i mangfoldighed. Hun skal forstå at skabe følgeskab og begejstring blandt medarbejderne.    Udover at forfatterne bruger deres egne erfaringer som hhv. ledere og medarbejdere under radikale forandringer rummer bogen også interviews med fire markante topledere: Lars Munch fra JP/Politiken, Ingelise Boganson fra Alectia, Birgit W. Nørgaard indtil for nylig hos Carl Bro/Grontmij og Niels Højbjerg nu stadsdirektør i Århus tidligere leder af Fyns amt. Deres gennemgående citater giver ledelsesrefleksionerne i bogen kød og blod .  
Kampagne pris Velkomst pris 296 kr
Medlemspris 301 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
2 - 4 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 349 kr
Fragt: 59 kr
2 - 4 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 53 kr
Velkommen 15%
God 15.773 anmeldelser på
Kriser, globalisering, mangfoldighed, klimaforandringer og omlægning af energiproduktionen … Fremtiden byder på en sværm af hyppige radikale forandringer, og når omverdenen er turbulent og uforudsigelig, er det vanskeligere at bedrive ledelse. Men de radikale forandringer rummer også muligheden for at komme forandret og styrket ud på den anden side.   Hvordan? Det giver Bolette Christensen, Hanne Sundin og Lars Goldschmidt deres bud på i Radikale forandringer.   Bolette Christensen, direktør i Dansk Industri, Lars Goldschmidt adjungeret professor på DTU og CBS samt direktør i DI og Hanne M. Sundin, konsulent i DI Videnrådgiverne er hver for sig kendte for deres ekspertiser og sætter sig for første gang sammen i anledning af bogen og giver deres bud på nutidens og fremtidens ledelse. De ønsker med den nye bog at fokusere på de tre vigtigste aspekter, som ledere i danske virksomheder skal forholde sig til:   Mangfoldighed: Rust din virksomhed til mangfoldighed inden for køn, etnicitet, uddannelsesbaggrund, seksualitet, holdninger …   Følgeskab: Halvdelen af ledelsesrelationen er lederen. Den anden halvdel er medarbejderen - følgeskabet. Lederen kan gøre meget, men ikke ret meget alene. Derfor skal lederen skabe plads til medarbejdernes ansvarstagen og medledelse.   Og de tre hovedværktøjer: Lean, robust og adræt. Lean kan bruges som effektiviseringsværktøj, Robust, som risikostyringsværktøj og Adræt, som omstillingsværktøj. De tre værktøjer kan anvendes samtidigt og i forskellige faser i forløbet gennem den radikale forandring.   Lederen til nutiden skal være robust og adræt, være refleksiv og tænke i mangfoldighed. Hun skal forstå at skabe følgeskab og begejstring blandt medarbejderne.    Udover at forfatterne bruger deres egne erfaringer som hhv. ledere og medarbejdere under radikale forandringer rummer bogen også interviews med fire markante topledere: Lars Munch fra JP/Politiken, Ingelise Boganson fra Alectia, Birgit W. Nørgaard indtil for nylig hos Carl Bro/Grontmij og Niels Højbjerg nu stadsdirektør i Århus tidligere leder af Fyns amt. Deres gennemgående citater giver ledelsesrefleksionerne i bogen kød og blod .  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 295
ISBN-13: 9788702122114
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8702122114
Udg. Dato: 5 dec 2011
Længde: 25mm
Bredde: 138mm
Højde: 220mm
Oplagsdato: 23 apr 2013
Forfatter(e) Lars B. Goldschmidt, Hanne M. Sundin, Bolette Christensen


Kategori Ledelse: lederskab og motivation


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 295


Udgave 2


Længde 25mm


Bredde 138mm


Højde 220mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 119

kr 120
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 165

kr 197
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63