Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Resultatorienterede medarbejderundersøgelser
SPAR
kr 40
Resultatorienterede medarbejderundersøgelser
Medarbejderundersøgelser skal skabe værdi og ikke ligge i et hjørne og samle støv. Det er budskabet i denne måneds bog. Forfatterne går bl.a. tæt på, hvorfor man skal foretage medarbejder-tilfredshedsundersøgelser, samt hvordan en organisationsmåling kan være relateret til øget organisatorisk performance. En hovedpointe er, at opfølgning er helt afgørende for at forbedre tilfredsheden hos medarbejderne. Og Resultatorienterede medarbejderundersøgelser beskriver, hvordan man på en meningsfuld og resultatorienteret måde kan foretage denne opfølgning.

Bogen giver indblik i, hvordan organisationens HR-aktiviteter over tid kan kædes sammen, så aktiviteterne udmønter sig i konkrete handlinger, der er med til at skabe og udtrykke organisationens specifikke og unikke kendetegn. Her præsenterer forfatterne os for forskning, som viser, at kontinuitet og genkendelighed i organisatoriske processer er nært forbundet med økonomiske mål. Læserne får konkrete anvisninger til, hvordan man kan arbejde med at skabe kontinuitet i måden, man involverer medarbejdere på.

Bogens sidste kapitel fokuserer på konkrete handlinger, og bogens centrale pointer opsummeres i ni anbefalinger til praksis.

Bogen er relevant for alle, som interesserer sig for organisationers udvikling og meningsfuld brug af organisationsmålinger, fx eksterne konsulenter, HR-medarbejdere og ikke mindst ledere på alle niveuaer.
Kampagne pris Velkomst pris 160 kr
Medlemspris 164 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 200 kr
Download straks efter køb
Spar 40 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på
Medarbejderundersøgelser skal skabe værdi og ikke ligge i et hjørne og samle støv. Det er budskabet i denne måneds bog. Forfatterne går bl.a. tæt på, hvorfor man skal foretage medarbejder-tilfredshedsundersøgelser, samt hvordan en organisationsmåling kan være relateret til øget organisatorisk performance. En hovedpointe er, at opfølgning er helt afgørende for at forbedre tilfredsheden hos medarbejderne. Og Resultatorienterede medarbejderundersøgelser beskriver, hvordan man på en meningsfuld og resultatorienteret måde kan foretage denne opfølgning.

Bogen giver indblik i, hvordan organisationens HR-aktiviteter over tid kan kædes sammen, så aktiviteterne udmønter sig i konkrete handlinger, der er med til at skabe og udtrykke organisationens specifikke og unikke kendetegn. Her præsenterer forfatterne os for forskning, som viser, at kontinuitet og genkendelighed i organisatoriske processer er nært forbundet med økonomiske mål. Læserne får konkrete anvisninger til, hvordan man kan arbejde med at skabe kontinuitet i måden, man involverer medarbejdere på.

Bogens sidste kapitel fokuserer på konkrete handlinger, og bogens centrale pointer opsummeres i ni anbefalinger til praksis.

Bogen er relevant for alle, som interesserer sig for organisationers udvikling og meningsfuld brug af organisationsmålinger, fx eksterne konsulenter, HR-medarbejdere og ikke mindst ledere på alle niveuaer.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 184
ISBN-13: 9788711417331
Format: ePub
ISBN-10: 8711417331
Udg. Dato: 2 nov 2010
Oplagsdato: 2 nov 2010
MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 119

kr 120
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
Vi anbefaler også
E-BOG
Kampagne pris kr 230

kr 245
Normalpris
kr 232
Medlemspris
SPAR
kr 15
E-BOG
Kampagne pris kr 131

kr 149
Normalpris
kr 133
Medlemspris
SPAR
kr 18
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 237

kr 269
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 250
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 173

kr 179
Normalpris
kr 174
Medlemspris
SPAR
kr 6
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 300

kr 300
Normalpris
kr 300
Medlemspris
E-BOG
Kampagne pris kr 83

kr 134
Normalpris
kr 88
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 259

kr 280
Normalpris
kr 261
Medlemspris
SPAR
kr 21
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 237

kr 270
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 33
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 84
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 350
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 371

kr 441
Normalpris
kr 378
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 40

kr 40
Normalpris
kr 40
Medlemspris