Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Riv servicefabrikkerne ned
SPAR
kr 143
Riv servicefabrikkerne ned

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Eksklusiv medlemspris 434 kr
Medlemspris 448 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 577 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 143 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.809 anmeldelser på

Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.

I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.

I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.

Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.

I bogen introduceres du for:
1. De 6 trin til at forstå din organisation som et system.

2. En gennemgang af de faser, som succesfulde forandringer altid gennemgår.

3. Grundprincipperne bag succesfulde forandringer og hvilke konsekvenser det har for ledere og     konsulenter.

4. Hvorfor KPI’er og belønninger ikke virker, og hvordan du skaber motiverede medarbejdere.

5. Hvordan man forstår kvalitet i service, og principperne for god præstationsmåling.

6. Hvordan du kan få mere ud af IT-udviklingskronerne.

7. Hvordan du rydder op i regel-junglen og skaber virkelige regelforenklinger.

8. Hvad du kan gøre for at skabe kapacitet til en forandring, som ikke påvirker kunderne negativt.

9. Hvordan et bedre ledelsesparadigme kan hjælpe med at rive servicefabrikkerne ned.

10. En lang række praktiske caseeksempler, der virkeliggør forbedringspotentialet.
Se mere i:
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 311
ISBN-13: 9788797324103
Indbinding: Hardback
Udgave: 1
ISBN-10: 8797324108
Kategori: Serviceerhverv
Udg. Dato: 2 dec 2021
Længde: 25mm
Bredde: 178mm
Højde: 250mm
Oplagsdato: 2 dec 2021
Forfatter(e) Jonas Astrup Beck, Kristian Astrup Nielsen


Kategori Serviceerhverv


Sprog Dansk


Indbinding Hardback


Sider 311


Udgave 1


Længde 25mm


Bredde 178mm


Højde 250mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 349
Normalpris
kr 251
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 118

kr 149
Normalpris
kr 121
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 194

kr 270
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 111

kr 150
Normalpris
kr 115
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 289
Normalpris
kr 219
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 199
Normalpris
kr 159
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 227
Normalpris
kr 45
Medlemspris
SPAR
kr 202
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 220
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 202

kr 279
Normalpris
kr 210
Medlemspris
SPAR
kr 77
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 438
Normalpris
kr 386
Medlemspris
SPAR
kr 58
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 443

kr 457
Normalpris
kr 444
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 604

kr 788
Normalpris
kr 622
Medlemspris
SPAR
kr 184
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 461

kr 529
Normalpris
kr 468
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 549

kr 664
Normalpris
kr 561
Medlemspris
SPAR
kr 115
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 485

kr 619
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 134
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 667

kr 883
Normalpris
kr 689
Medlemspris
SPAR
kr 216
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 320

kr 397
Normalpris
kr 328
Medlemspris
SPAR
kr 77
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 706

kr 844
Normalpris
kr 720
Medlemspris
SPAR
kr 138
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 187

kr 201
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 840

kr 1.126
Normalpris
kr 869
Medlemspris
SPAR
kr 286
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 414

kr 426
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 12
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 407

kr 506
Normalpris
kr 417
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 410

kr 500
Normalpris
kr 419
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 485

kr 619
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 134
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 478

kr 552
Normalpris
kr 485
Medlemspris
SPAR
kr 74