Fremragende Trustpilot
Plusbog logo
Kurv
Sådan får du omtale med PR og sociale medier
Af: René Hjetting Dansk Hæftet
Sådan får du omtale med PR og sociale medier
Af: René Hjetting Dansk Hæftet
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist.En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk.Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.
Medlemspris 155 kr
Få første 30 dage kun 1 kr. Automatisk 89 kr / 30 dage til det opsiges. Binding i 60 dage. Mindstepris er 90 kr Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
Fast rabat
Normalpris 199 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
Spar 44 kr
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i PR-arbejdet? Dét rummer denne grundbog en række opskrifter på. Bogen gennemgår klassiske PR-discipliner og sociale medier et for et og fortæller undervejs, hvordan de forskellige elementer i PR-arbejdet kan spille sammen og understøtte hinanden. Bogen behandler forskellige former for kontakt til pressen, herunder hvordan man skriver en god pressemeddelelse, og kommer også omkring brug af nyhedsbreve, hjemmesider og blog i PR-arbejdet. Her udfoldes desuden begreber som branding og storytelling, ligesom du lærer, hvordan du skriver, så du rammer dine målgrupper præcist.En del af bogen er dedikeret de sociale medier, og hvordan de effektfuldt inddrages i PR-arbejdet. Der er udførlige vejledninger i, hvordan du får omtale på Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube samt afsnit om eksempelvis søgemaskineoptimering og medieovervågning målrettet de sociale netværk.Med konkrete værktøjer, trin-for-trin-guides og tjeklister vejleder bogen dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden og indsigt, der bygger på mange års erfaring, sammen med velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Bogen kan læses fra ende til anden som en grundlæggende indføring i PR-arbejdet og kan samtidig anvendes som opslagsværk i en travl hverdag.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 164
ISBN-13: 9788797203514
Indbinding: Hæftet
Udgave: 2
ISBN-10: 8797203513
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 4 maj 2021
Dimensioner: B: 150mm H: 212mm D: 16mm
Oplagsdato: 4 maj 2021
Forfatter(e): René Hjetting
Produktdetaljer


Forfatter(e) René Hjetting


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 164


Udgave 2


Dimensioner B: 150mm H: 212mm D: 16mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
E-BOG
100,-
Normalpris
75,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
415,-
Normalpris
337,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
340,-
Normalpris
281,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
575,-
Normalpris
457,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
395,-
Normalpris
322,-
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
399,-
Normalpris
325,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
415,-
Normalpris
337,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
298,-
Normalpris
249,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
199,-
Normalpris
195,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
249,-
Normalpris
188,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
448,-
Normalpris
362,-
Medlemspris
E-BOG
161,-
Normalpris
112,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
159,-
Normalpris
129,-
Medlemspris
LYDBOG
135,-
Normalpris
94,-
Medlemspris
E-BOG
224,-
Normalpris
156,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
300,-
Normalpris
209,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
260,-
Normalpris
221,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
220,-
Normalpris
176,-
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
360,-
Normalpris
296,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
280,-
Normalpris
236,-
Medlemspris
E-BOG
157,-
Normalpris
148,-
Medlemspris
E-BOG
100,-
Normalpris
80,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
299,-
Normalpris
250,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
220,-
Normalpris
191,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
300,-
Normalpris
251,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
310,-
Normalpris
258,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
335,-
Normalpris
277,-
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
275,-
Normalpris
232,-
Medlemspris