Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Salg af rådgivning og serviceydelser
Af: Jens Lassen Dansk Hæftet
SPAR
kr 65
Salg af rådgivning og serviceydelser
Af: Jens Lassen Dansk Hæftet
Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg.   Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende.   Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet samt et kapitel om fremtidens digitale salgstrends ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle.   Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis.  
Kampagne pris Velkomst pris 335 kr
Medlemspris 342 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 400 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 65 kr
Velkommen 10%
God 15.777 anmeldelser på
Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg.   Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende.   Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet samt et kapitel om fremtidens digitale salgstrends ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle.   Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis.  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 368
ISBN-13: 9788741270234
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8741270234
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 6 aug 2018
Længde: 18mm
Bredde: 174mm
Højde: 242mm
Oplagsdato: 2 aug 2022
Forfatter(e): Jens Lassen
Forfatter(e) Jens Lassen


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 368


Udgave 1


Længde 18mm


Bredde 174mm


Højde 242mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 147

kr 150
Normalpris
kr 147
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 241

kr 275
Normalpris
kr 244
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 342

kr 410
Normalpris
kr 349
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 929

kr 993
Normalpris
kr 935
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 200

kr 220
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 346

kr 415
Normalpris
kr 353
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 466

kr 575
Normalpris
kr 477
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 221

kr 248
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 346

kr 415
Normalpris
kr 353
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
E-BOG
Kampagne pris kr 159

kr 199
Normalpris
kr 163
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 360

kr 500
Normalpris
kr 374
Medlemspris
SPAR
kr 140
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
LYDBOG
Kampagne pris kr 311

kr 447
Normalpris
kr 325
Medlemspris
SPAR
kr 136
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 248

kr 285
Normalpris
kr 252
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 330

kr 360
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 346

kr 415
Normalpris
kr 353
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 221

kr 249
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 236

kr 268
Normalpris
kr 239
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 356

kr 393
Normalpris
kr 360
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 170

kr 180
Normalpris
kr 171
Medlemspris
SPAR
kr 10