Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse
Af: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd (red.) Dansk Paperback
SPAR
kr 18
Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse
Af: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd (red.) Dansk Paperback
Professionshøjskolerne innovationspotentiale er højt på grund af deres samspil med og stærke forankring i praksisfeltet. Men det kan give nogle dilemmaer ift. hovedopgaven: nemlig at uddanne fagprofessionelle til konkrete samfundsmæssige opgaver baseret på evidensbaseret viden.

Forfatterne til denne bog mener, at der skal være plads til både innovation og klassisk uddannelse og forskning. Bogens udgangspunkt er et konkret projekt fra University College Sjælland, og gennem erfaringerne herfra reflekterer forfatterne over praksis, nye forståelser og modeller for innovativt arbejde. Og de ser på, hvad innovation egentlig er.

Bogens teoridel giver nuancer og perspektiveringer i professionshøjskolernes arbejde med innovation. Den praktiske del er fyldt med cases, som beskriver en række konkrete udfordringer med samarbejdsdrevne innovationsprojekter.

Bogen henvender sig til undervisere, studerende og ikke mindst beslutnings­tagere i både kommuner, regioner og statslig regi, der ønsker et konkret bud på, hvordan innovation kan få de bedste rammer på en dansk uddannelsesinstitution.

Forfatterne er: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd, Randi Andersen, Finn Sommer, Tone Ryan, Else Gjerulff, Gitte Riis, Annika Foxby, Sisse Oreskov, Birthe Ørskov, Minna Therkildsen, Kirsten Lund og Vibeke Steenfeldt.
Kampagne pris 251 kr
Medlemspris 253 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
2 - 4 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 269 kr
Fragt: 59 kr
2 - 4 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 18 kr
Velkommen 20%
God 15.755 anmeldelser på
Professionshøjskolerne innovationspotentiale er højt på grund af deres samspil med og stærke forankring i praksisfeltet. Men det kan give nogle dilemmaer ift. hovedopgaven: nemlig at uddanne fagprofessionelle til konkrete samfundsmæssige opgaver baseret på evidensbaseret viden.

Forfatterne til denne bog mener, at der skal være plads til både innovation og klassisk uddannelse og forskning. Bogens udgangspunkt er et konkret projekt fra University College Sjælland, og gennem erfaringerne herfra reflekterer forfatterne over praksis, nye forståelser og modeller for innovativt arbejde. Og de ser på, hvad innovation egentlig er.

Bogens teoridel giver nuancer og perspektiveringer i professionshøjskolernes arbejde med innovation. Den praktiske del er fyldt med cases, som beskriver en række konkrete udfordringer med samarbejdsdrevne innovationsprojekter.

Bogen henvender sig til undervisere, studerende og ikke mindst beslutnings­tagere i både kommuner, regioner og statslig regi, der ønsker et konkret bud på, hvordan innovation kan få de bedste rammer på en dansk uddannelsesinstitution.

Forfatterne er: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd, Randi Andersen, Finn Sommer, Tone Ryan, Else Gjerulff, Gitte Riis, Annika Foxby, Sisse Oreskov, Birthe Ørskov, Minna Therkildsen, Kirsten Lund og Vibeke Steenfeldt.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 176
ISBN-13: 9788771186918
Indbinding: Paperback
Udgave: 1
ISBN-10: 8771186913
Udg. Dato: 15 aug 2016
Længde: 18mm
Bredde: 168mm
Højde: 233mm
Oplagsdato: 15 aug 2016
Forfatter(e) Jonas Sprogøe, Katrine Jagd (red.)


Kategori Virksomhedsinnovation


Sprog Dansk


Indbinding Paperback


Sider 176


Udgave 1


Længde 18mm


Bredde 168mm


Højde 233mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 186

kr 269
Normalpris
kr 194
Medlemspris
SPAR
kr 83
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 260

kr 349
Normalpris
kr 269
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 180

kr 250
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 146

kr 199
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 189

kr 300
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 111
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 214

kr 279
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 195

kr 249
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 299
Normalpris
kr 207
Medlemspris
SPAR
kr 102
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 917

kr 1.499
Normalpris
kr 975
Medlemspris
SPAR
kr 582
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 192

kr 270
Normalpris
kr 200
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 85

kr 134
Normalpris
kr 90
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 201

kr 300
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 200

kr 279
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 79
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 162

kr 199
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 215

kr 299
Normalpris
kr 223
Medlemspris
SPAR
kr 84
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 173

kr 270
Normalpris
kr 183
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 299
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 96
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 163

kr 197
Normalpris
kr 166
Medlemspris
SPAR
kr 34