Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo
 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,7 stjerner på Trustpilot

Service er marketing

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 266 kr
Spar 50 kr
216 kr
Fragt pr. ordre 34,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab
266 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Køber du bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab
Beskrivelse:
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788702120424
Forlag:
Gyldendal Business
Forfatter(e):
ISBN-10:
8702120424
Indbinding:
Hæftet
Sider:
208
Udg. Dato:
20 feb 2012
Oplagsdato:
4 jan 2019
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 140mm H: 220mm D: 17mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · Service er marketing
Søren Bechmann
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele