plusbog logo
Plusbog logo
 Fordelsklub
 Prismatch på alle varer
 90 dages returret
 4,5 stjerner på Trustpilot

Social ansvarlighed

Leveringstid: 2 - 4 hverdage
Vores normalpris 349 kr
Spar 50 kr
299 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

349 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Bogens første del belyser teorier om social ansvarlighed ud fra et virksomhedsperspektiv. I anden del giver fremtrædende erhvervslederne deres bud på fremtidens udfordringer inden for social ansvarlighed. Nogle af bidragsyderne udtaler om bogen: ”Bogen beskriver den store mangfoldighed i tilgang til og praksis med CSR og er derfor samtidig et billede af den kompleksitet, der møder dem der arbejder med området. Bogens forskningsmæssige bidrag er at reducere de mange forskelligheder til en fællesmængde, som afslutningsvis danner grundlag for en spændende idé om governance.” John Lundsgaard, Bankdirektør, Spar Nord Bank A/S. "I diskussionen om bibeholdelse af velfærdsamfundet, indgår den sociale ansvarlighed som et væsentligt element. Derfor er det positivt, at denne bog kan være inspiration til, at arbejdspladserne gør noget ved CSR." Hans Jensen, Formand, LO. "Jeg glæder mig over at blive ført igennem de mange samtaler med erhvervslivet i denne bog. Samtalerne viser frem for alt, at social ansvarlighed har mange facetter, og at virksomhedernes individuelle forskelle i kultur giver et tilsvarende bredt spektrum af forskellige muligheder for at gribe arbejdet med social ansvarlighed an." Dan Boyter, Formand, Det Nationale Netværk af Virksomhedsledere. ”Jeg er overbevist om, at bogen vil give inspiration til det praktiske arbejde i virksomhederne, og sætte mange vigtige og nødvendige tanker i gang om social ansvarlighed i den gode ledelse.” Mogens Weinreich, Adm.dir., SAS Institute. Social ansvarlighed - fra idealisme til forretningsprincip henvender sig til studerende i ledelse og organisation på de videregående uddannelser, til ledere på alle niveauer i såvel erhvervslivet som i den offentlige sektor.
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788776752156
Forlag:
HansReitzels
ISBN-10:
8776752151
Indbinding:
Hæftet
Sider:
356
Udg. Dato:
8 maj 2006
Oplagsdato:
20 jan 2010
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 172mm H: 241mm D: 21mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Fri fragt
PLATIN fordele
Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst. .
Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Plusbog – for dig, der er vild med bøger

I Plusbogs fordelsklub får du adgang til mere end 250.000 EKSTRA billige bøger og meget mere. Med store medlemsrabatter og fri fragt kan det hurtigt betale sig. Denne pris gælder for medlemmer. Til vores lave pris af 49 kr/md – afmeld når du har lyst.. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Cookieinformation. Plusbog.dk bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Du accepterer cookies, når du bruger hjemmesiden. Læs mere
OK
Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Læs mere
OK