SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT
Returnering

Såfremt årsag til returnering ikke skyldes en fejl på varen, eller at der er leveret en forkert vare (jvf. ordrebekræftelsen), skal du selv betale for returfragten.

Er der tale om en fejlleverance eller et beskadiget produkt, så betaler vi returporto ved at sende dig en forudbetalt returlabel, når du kontakter os.

Som kunde har du altid 90 dages fuld returret på varer købt på Plusbog.dk. Dette betyder, at hvis den leverede vare ikke lever op til dine forventninger, eller at du af anden grund ikke ønsker varen alligevel, så kan du returnere den til os.

Returnerede varer skal være i salgsbar stand, og en eventuel forsegling må ikke være brudt.

Hvis du returnerer varer, bedes du følge anvisningerne nederst på siden her – og sikre dig, at ordrenummeret fremgår i pakken.

Der kan gå op til et par uger, før vores lager får behandlet din returordre, og så snart returneringen er behandlet, vil beløbet blive overført til din konto.

Der er desværre ikke mulighed for at ombytte sin vare til en anden.

Du kan returnere en ubrugt vare til os inden for de 90 dages returret, og returbeløbet for varen kan kun overføres til den konto, det er trukket fra. Du lægger herefter en ny bestilling på den vare, du ønsker i stedet, og godkender en ny betaling.

Hvis du har modtaget en forkert vare ift. din ordrebekræftelse, bedes du kontakte os ved at oprette en henvendelse her via "Kundeservice" eller ved at ringe til os på tlf. 7020 4230. Du kan også skrive til support@plusbog.dk.

Oplys venligst dit ordrenummer samt hvilken vare du mangler, og hvad du har modtaget i stedet. Vi vil så sørge for at sende den korrekte vare af sted til dig hurtigst muligt samt en forudbetalt returlabel, så du kan returnere den forkerte vare.

Hvis varen er beskadiget, når du modtager den, skal du kontakte os. Vi vil så vurdere, om du skal sende varen retur til os, eller om vi blot sender dig en ny vare. Sagen kan også løses med et afslag i prisen på varen, hvis du kan leve med den mod en dekort. I så fald må du meget gerne sende et par billeder af skaden til support@plusbog.dk. Så kan vi vurdere, hvor meget vi kan give i afslag.

Hvis vi skal have varen retur, vil du modtage en forudbetalt returlabel fra os.

Som privatkunde har du altid 90 dages fuld returret hos Plusbog.dk. Dette betyder, at hvis den leverede vare ikke lever op til dine forventninger, eller at du af anden grund ikke ønsker varen alligevel, så kan du returnere den til os.

Returnerede varer skal være i salgsbar stand, og en eventuel forsegling må ikke være brudt. Såfremt årsag til returnering ikke skyldes en fejl på varen, eller at der er leveret en forkert vare (jvf. ordrebekræftelsen), skal du betale for returfragten.

Når du returnerer en vare, skal du gøre to ting:

  1. Afsende en elektronisk formular, som du finder her
  2. Sende varen retur til flg. adresse:

Plusbog.dk c/o DBK
Mimersvej 4
4600 Køge

Så snart bogen er registreret retur på adressen i Køge, og vi har modtaget returformularen fra dig, refunderer vi beløbet til det kort, der er brugt ved købet af varen. Det er vigtigt, at du husker at vedlægge en seddel med ordrenummeret i returpakken, ellers bliver der ikke tilbagebetalt penge for købet.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
eller ring til os på 7020 4230
alle hverdage i tidsrummet kl. 9-12.