Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Telemarketing
Af: Pernille Holm Dansk E-bog
SPAR
kr 49
Telemarketing
Af: Pernille Holm Dansk E-bog
Udgivelsen her er en yderst skarp og gennemarbejdet, præcis og praktisk anvendelig indføring i, hvorledes man via telemarketing kan opbygge et potentielt marked. Bogens indhold er en udførlig redegørelse for en metode, som med fordel kan tilegnes, hvis man gerne vil skille sig ud fra alle de andre, der ringer ud i telemarketingsammenhæng.   
Metodens afsæt og formål er at foretage uopfordret kontakt til et potentielt marked og i processen at opbygge og bevare så mange konstruktive og frugtbare dialoger som muligt, som i sidste ende kan give flest mulige nye kunder. Metoden bygger på at foretage bevidste valg gennem hele processen, som sørger for, at alt i tilgangen til markedet differentierer sig markant fra de fleste andre uopfordrede kontakters måde at gøre tingene på.   
Pernille Holm har via bl.a. sin metode løbende skabt solide og veldokumenterede resultater, som altid har ligget usædvanligt højt på alle de parametre, man kan måles på indenfor telemarketing.  

Uddrag af bogen
De første kendetegn skal derfor afspejle sig i stemmeføring, præsentation af produkt og tempo. Da mange uopfordrede kald som nævnt pakkes ind, så hensigten med kaldet lægges bagerst og kommunikationen forsøges afviklet med base i personligt humør og hype, som alt sammen er uvedkommende ift. beslutningstagerens virkelighed: – Hvorfor skal han/hun finde sig i at blive forstyrret, og ovenikøbet ikke få en god grund til at blive forstyrret, i stedet bliver han/hun yderligere afledt, hvilket er spild af han/huns tid og ressourcer, for til slut at stå med mangelfuld besvarelse af de spørgsmål, som kaldet rejser?  
Så må man i stedet starte med at sætte sig i beslutningstagerens sted. Da god og kvalitativ ™-kommunikation ikke drejer sig om afsenderen.

Om forfatteren
Pernille Holm er BA.Litt.Vid. Sprogets opbygning, betydninger og anvendelse er en del af bogens metode, oprindeligt for en stor del med afsæt i dette studie. Hun har med sine 18 år indenfor telemarketing et solidt erfaringsgrundlag at øse fra. Hun har i løbet af karrieren ofte undervist i metoden.
Eksklusiv medlemspris 112 kr
Medlemspris 117 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 161 kr
Download straks efter køb
Spar 49 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.809 anmeldelser på
Udgivelsen her er en yderst skarp og gennemarbejdet, præcis og praktisk anvendelig indføring i, hvorledes man via telemarketing kan opbygge et potentielt marked. Bogens indhold er en udførlig redegørelse for en metode, som med fordel kan tilegnes, hvis man gerne vil skille sig ud fra alle de andre, der ringer ud i telemarketingsammenhæng.   
Metodens afsæt og formål er at foretage uopfordret kontakt til et potentielt marked og i processen at opbygge og bevare så mange konstruktive og frugtbare dialoger som muligt, som i sidste ende kan give flest mulige nye kunder. Metoden bygger på at foretage bevidste valg gennem hele processen, som sørger for, at alt i tilgangen til markedet differentierer sig markant fra de fleste andre uopfordrede kontakters måde at gøre tingene på.   
Pernille Holm har via bl.a. sin metode løbende skabt solide og veldokumenterede resultater, som altid har ligget usædvanligt højt på alle de parametre, man kan måles på indenfor telemarketing.  

Uddrag af bogen
De første kendetegn skal derfor afspejle sig i stemmeføring, præsentation af produkt og tempo. Da mange uopfordrede kald som nævnt pakkes ind, så hensigten med kaldet lægges bagerst og kommunikationen forsøges afviklet med base i personligt humør og hype, som alt sammen er uvedkommende ift. beslutningstagerens virkelighed: – Hvorfor skal han/hun finde sig i at blive forstyrret, og ovenikøbet ikke få en god grund til at blive forstyrret, i stedet bliver han/hun yderligere afledt, hvilket er spild af han/huns tid og ressourcer, for til slut at stå med mangelfuld besvarelse af de spørgsmål, som kaldet rejser?  
Så må man i stedet starte med at sætte sig i beslutningstagerens sted. Da god og kvalitativ ™-kommunikation ikke drejer sig om afsenderen.

Om forfatteren
Pernille Holm er BA.Litt.Vid. Sprogets opbygning, betydninger og anvendelse er en del af bogens metode, oprindeligt for en stor del med afsæt i dette studie. Hun har med sine 18 år indenfor telemarketing et solidt erfaringsgrundlag at øse fra. Hun har i løbet af karrieren ofte undervist i metoden.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 78
ISBN-13: 9788775758135
Format: ePub
ISBN-10: 877575813X
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 15 aug 2022
Oplagsdato: 15 aug 2022
Forfatter(e): Pernille Holm
Forfatter(e) Pernille Holm


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Sider 78

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 198
Normalpris
kr 185
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 346

kr 415
Normalpris
kr 353
Medlemspris
SPAR
kr 69
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 35
Normalpris
kr 26
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 192

kr 209
Normalpris
kr 194
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 184

kr 249
Normalpris
kr 191
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 635

kr 800
Normalpris
kr 652
Medlemspris
SPAR
kr 165
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 469

kr 579
Normalpris
kr 480
Medlemspris
SPAR
kr 110
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 382

kr 463
Normalpris
kr 390
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 325

kr 325
Normalpris
kr 325
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 428

kr 525
Normalpris
kr 438
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 226

kr 255
Normalpris
kr 229
Medlemspris
SPAR
kr 29
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 436

kr 535
Normalpris
kr 446
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 560
Normalpris
kr 466
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 218

kr 245
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 60

kr 60
Normalpris
kr 60
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 236

kr 268
Normalpris
kr 239
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 293

kr 369
Normalpris
kr 301
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 440

kr 450
Normalpris
kr 441
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 426

kr 484
Normalpris
kr 432
Medlemspris
SPAR
kr 58
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 220
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 80

kr 100
Normalpris
kr 82
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 212

kr 249
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 37
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 549

kr 641
Normalpris
kr 558
Medlemspris
SPAR
kr 92
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 180
Normalpris
kr 171
Medlemspris
SPAR
kr 10
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 70

kr 101
Normalpris
kr 73
Medlemspris
SPAR
kr 31
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 250
Normalpris
kr 192
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15