Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskab
49,-
30
/ dage
Plusbog logo

BLACK WEEK - fra kun 9 kr.

 Fordelsklub
 Altid billige bøger
 90 dages returret
 4,7 stjerner på Trustpilot

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

Leveringstid: 4 - 6 hverdage
Vores normalpris 230 kr
Spar 4 kr
226 kr
Fragt pr. ordre 34,95 kr

Denne pris gælder for medlemmer. Medlemskab kun 49 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst.

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

230 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
When it comes to quality, style, and service, The Ritz-Carlton Hotel Company has set the gold standard for delivering the highest level of customer experience. This book features the five key principles behind The Ritz-Carlton Hotel Company's success and customer service innovations. It is intended for executives and managers at all levels.
Sprog:
Engelsk
ISBN-13:
9780071548335
Forlag:
McGraw-Hill Education - Europe
Forfatter(e):
ISBN-10:
0071548335
Indbinding:
Hardback
Sider:
304
Udg. Dato:
1 jul 2008
Oplagsdato:
1 jul 2008
Udgave:
ed
Dimensioner:
B: 226mm H: 146mm D: 26mm

Typisk en billig udgave af en bog. Hård ryg, mindre godt papir og trykkvalitet.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Boganmeldelser · The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
Joseph Michelli
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser
Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
Billig levering
PLATIN fordele