Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Tilrettelæggelse af information
SPAR
kr 93
Tilrettelæggelse af information
Studerende, undervisere, forskere, praktikere. Bogen er skrevet med udgangspunkt i forfatternes erfaring med strategisk kommunikationsarbejde, med forskning i kommunikation og med undervisning på læreanstalter, efteruddannelseskurser og kundeseminarer.   Fastholde og forny. 4. udgave af Tilrettelæggelse af information – Kommunikations- og Kampagneplanlægning fastholder tankegang og tilgang fra 3. udgave. Begrebsapparatet er justeret og tilpasset den strategiske kommunikations ændrede vilkår. Bogens disposition og fremstilling er opdateret og fornyet. Alle eksempler, illustrationer, øvelser og cases er fornyede og ført frem til 2009-10.   Tilbage til rødderne. Mange nye begreber og fænomener er kommet til efter 3. udgave fra 2006. Teorien er den samme, men anvendes på nye områder og på nye måder, da modtagernes adfærd er under stadig forandring. Medieudbuddet er stærkt ændret over de seneste fem år. Bogen er tilpasset ændringerne, men fastholder det grundlæggende kommunikationsperspektiv, der er afgørende for at forstå de nye ting, der sker.   Kampagneteori. Bogen handler om den teori og de fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om vi kalder den helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Strategisk kommunikation er anvendt teori. 4. udgave lægger betydelig vægt på den praktiske anvendelse af teorier og principper. De seks cases i kapitel 21, der anvendes gennem hele bogen, er aktuelle og bidrager med anvendelsen af strategisk kommunikation i et bredt udbud af kampagner, der anvender både nye og traditionelle medier og budskaber.   Afsendervinkel kræver modtagerfokus. Bogen anskuer strategisk kommunikation fra afsenderens synsvinkel. Det er kun muligt med udgangspunkt i og forståelse af modtageren.   Bogen er skrevet til medie- og kommunikationsuddannelser og kurser på universiteter og handelshøjskoler. Den kan også anvendes på journalistuddannelser, biblioteksskoler, seminarier og til efteruddannelse. Bogens struktur gør det muligt at arbejde med bogen i forhold til de forudsætninger og den tid, der er til rådighed.  
Eksklusiv medlemspris 417 kr
Medlemspris 426 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 510 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 93 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.812 anmeldelser på
Studerende, undervisere, forskere, praktikere. Bogen er skrevet med udgangspunkt i forfatternes erfaring med strategisk kommunikationsarbejde, med forskning i kommunikation og med undervisning på læreanstalter, efteruddannelseskurser og kundeseminarer.   Fastholde og forny. 4. udgave af Tilrettelæggelse af information – Kommunikations- og Kampagneplanlægning fastholder tankegang og tilgang fra 3. udgave. Begrebsapparatet er justeret og tilpasset den strategiske kommunikations ændrede vilkår. Bogens disposition og fremstilling er opdateret og fornyet. Alle eksempler, illustrationer, øvelser og cases er fornyede og ført frem til 2009-10.   Tilbage til rødderne. Mange nye begreber og fænomener er kommet til efter 3. udgave fra 2006. Teorien er den samme, men anvendes på nye områder og på nye måder, da modtagernes adfærd er under stadig forandring. Medieudbuddet er stærkt ændret over de seneste fem år. Bogen er tilpasset ændringerne, men fastholder det grundlæggende kommunikationsperspektiv, der er afgørende for at forstå de nye ting, der sker.   Kampagneteori. Bogen handler om den teori og de fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om vi kalder den helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Strategisk kommunikation er anvendt teori. 4. udgave lægger betydelig vægt på den praktiske anvendelse af teorier og principper. De seks cases i kapitel 21, der anvendes gennem hele bogen, er aktuelle og bidrager med anvendelsen af strategisk kommunikation i et bredt udbud af kampagner, der anvender både nye og traditionelle medier og budskaber.   Afsendervinkel kræver modtagerfokus. Bogen anskuer strategisk kommunikation fra afsenderens synsvinkel. Det er kun muligt med udgangspunkt i og forståelse af modtageren.   Bogen er skrevet til medie- og kommunikationsuddannelser og kurser på universiteter og handelshøjskoler. Den kan også anvendes på journalistuddannelser, biblioteksskoler, seminarier og til efteruddannelse. Bogens struktur gør det muligt at arbejde med bogen i forhold til de forudsætninger og den tid, der er til rådighed.  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 376
ISBN-13: 9788776757601
Indbinding: Hæftet
Udgave: 4
ISBN-10: 8776757601
Udg. Dato: 22 jul 2010
Længde: 23mm
Bredde: 174mm
Højde: 240mm
Oplagsdato: 29 jul 2022
Forfatter(e) Pernille Fruensgaard Øe, Preben Sepstrup, Pernille Fruensgaard


Kategori Erhvervskommunikation & præsentation


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 376


Udgave 4


Længde 23mm


Bredde 174mm


Højde 240mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 69

kr 69
Normalpris
kr 69
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 69

kr 69
Normalpris
kr 69
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 69

kr 69
Normalpris
kr 69
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 240

kr 240
Normalpris
kr 240
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 69

kr 69
Normalpris
kr 69
Medlemspris
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 207

kr 230
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 23
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 215

kr 225
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 267

kr 310
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 460
Normalpris
kr 388
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (SPIRALRYG)
Eksklusiv medlemspris kr 633

kr 864
Normalpris
kr 656
Medlemspris
SPAR
kr 231
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 225

kr 225
Normalpris
kr 225
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 180

kr 180
Normalpris
kr 180
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 148

kr 148
Normalpris
kr 148
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 59

kr 59
Normalpris
kr 59
Medlemspris
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 406

kr 495
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 89
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 331

kr 395
Normalpris
kr 337
Medlemspris
SPAR
kr 64
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 560
Normalpris
kr 466
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 372

kr 450
Normalpris
kr 380
Medlemspris
SPAR
kr 78
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 335

kr 400
Normalpris
kr 342
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 342

kr 410
Normalpris
kr 349
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 436

kr 535
Normalpris
kr 446
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 295

kr 325
Normalpris
kr 298
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 151

kr 155
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 4