Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Transformationssalg
SPAR
kr 11
Transformationssalg
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling. "Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen." - Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
Eksklusiv medlemspris 238 kr
Medlemspris 239 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 249 kr
Download straks efter køb
Spar 11 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.822 anmeldelser på
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling. "Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen." - Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 224
ISBN-13: 9788771584455
Format: ePub
ISBN-10: 8771584455
Udg. Dato: 12 sep 2016
Oplagsdato: 12 sep 2016
Forfatter(e) Philip Kotler, Pfoertsch Waldemar, Marian Dingena


Kategori Erhvervslivsstudier


Sprog Dansk


Sider 224

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 556

kr 695
Normalpris
kr 570
Medlemspris
SPAR
kr 139
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 218

kr 250
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 151

kr 155
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 436

kr 535
Normalpris
kr 446
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 270

kr 286
Normalpris
kr 272
Medlemspris
SPAR
kr 16
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 342

kr 410
Normalpris
kr 349
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 223

kr 297
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 74
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 280

kr 402
Normalpris
kr 292
Medlemspris
SPAR
kr 122
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 175

kr 299
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 124
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 216

kr 279
Normalpris
kr 222
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 320
Normalpris
kr 280
Medlemspris
SPAR
kr 45
Vi anbefaler også
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 209
Normalpris
kr 176
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 518
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 443

kr 506
Normalpris
kr 449
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 312

kr 337
Normalpris
kr 315
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 228

kr 258
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 286

kr 303
Normalpris
kr 288
Medlemspris
SPAR
kr 17
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 264

kr 278
Normalpris
kr 265
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 385

kr 427
Normalpris
kr 389
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 280

kr 350
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 528

kr 619
Normalpris
kr 537
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 490

kr 563
Normalpris
kr 497
Medlemspris
SPAR
kr 73
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 229
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 46
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 192

kr 224
Normalpris
kr 195
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 300
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 183

kr 228
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 294

kr 399
Normalpris
kr 305
Medlemspris
SPAR
kr 105