SOM MEDLEM FÅR DU EKSTRA LAVE PRISER PÅ BØGER, SPIL, GAVER OG MEGET MERE … FORDELSKLUB
1 uge GRATIS medlemskab, herefter automatisk fornyelse til 99 kr/30 dage.
Afmeld når som helst og fordelene stopper ved udgangen af din betalingsperiode.
1 uge GRATIS*. Klik her
FORDELSKLUB
1 uge GRATIS*. 
plusbog logo
Plusbog logo
  •  FORDELSKLUB
  •  FRI FRAGT FOR GULD OG PLATIN-MEDLEMMER
  •  90 DAGES RETURRET
  •     TRUSTPILOT

Transformationssalg

Leveringstid: 1 - 3 hverdage
Vores normalpris 257 kr
Spar 33 kr
224 kr
Fragt pr. ordre 29,95 kr

1 uge gratis, herefter 99,-/30 dage genhæves automatisk til du afmelder

Over 250.000 bøger, nyheder, bestsellers. Til ekstra lave priser

Køb kun hvad du vil - ingen tvang

257 kr
Fragt pr. ordre 39,95 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Beskrivelse:
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed!

I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.

Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.

I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
- udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
- bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
- opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
- må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.

Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.

Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788771584448
Forlag:
Dabsk Psykologisk Forlag A/S
ISBN-10:
8771584447
Indbinding:
Hæftet
Sider:
224
Udg. Dato:
12 sep 2016
Oplagsdato:
12 sep 2016
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 152mm H: 225mm D: 16mm

En hæftet bog er i RIGTIG GOD KVALITET. Blød ryg, godt papir, ofte med "flapper" på for- og bagside. Kan også være en førsteudgave. Den går også under betegnelsen softcover.

Indbindingen har betydning for kvalitet og holdbarhed. Indbundet og hæftet er bøger i GOD KVALITET, mens hardback og paperback er en BILLIGERE UDGAVE.

Hvorfor skal jeg blive medlem?
Vanvittige priser
1 uge gratis
PLATIN fordele