Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Transformationssalg
SPAR
kr 11
Transformationssalg
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling. "Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen." - Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
Kampagne pris Velkomst pris 238 kr
Medlemspris 239 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 249 kr
Download straks efter køb
Spar 11 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling. "Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen." - Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 224
ISBN-13: 9788771584455
Format: ePub
ISBN-10: 8771584455
Udg. Dato: 12 sep 2016
Oplagsdato: 12 sep 2016
Forfatter(e) Philip Kotler, Pfoertsch Waldemar, Marian Dingena


Kategori Erhvervslivsstudier


Sprog Dansk


Sider 224

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 556

kr 695
Normalpris
kr 570
Medlemspris
SPAR
kr 139
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 282

kr 330
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 334

kr 399
Normalpris
kr 341
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 218

kr 250
Normalpris
kr 221
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 151

kr 155
Normalpris
kr 151
Medlemspris
SPAR
kr 4
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 436

kr 535
Normalpris
kr 446
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 409

kr 499
Normalpris
kr 418
Medlemspris
SPAR
kr 90
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 270

kr 352
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 82
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 342

kr 410
Normalpris
kr 349
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 289
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 66
E-BOG
Kampagne pris kr 280

kr 402
Normalpris
kr 292
Medlemspris
SPAR
kr 122
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
Vi anbefaler også
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 172

kr 207
Normalpris
kr 176
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 436

kr 597
Normalpris
kr 452
Medlemspris
SPAR
kr 161
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 391

kr 438
Normalpris
kr 396
Medlemspris
SPAR
kr 47
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 443

kr 506
Normalpris
kr 449
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 312

kr 415
Normalpris
kr 322
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 222

kr 302
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 172

kr 207
Normalpris
kr 176
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 286

kr 303
Normalpris
kr 288
Medlemspris
SPAR
kr 17
E-BOG
Kampagne pris kr 264

kr 278
Normalpris
kr 265
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 373

kr 416
Normalpris
kr 377
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 280

kr 350
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 486

kr 607
Normalpris
kr 498
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 478

kr 552
Normalpris
kr 485
Medlemspris
SPAR
kr 74
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 183

kr 229
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 46
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 192

kr 261
Normalpris
kr 199
Medlemspris
SPAR
kr 69
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 275

kr 300
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 183

kr 228
Normalpris
kr 188
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39