Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
TV virker sgu da stadig!
Af: Henrik Jensen Dansk Hæftet
SPAR
kr 40
TV virker sgu da stadig!
Af: Henrik Jensen Dansk Hæftet

Afkastet af investeringerne i medier og markedsføring er faldet i den digitale æra. Årsagen er, at digitale medier har medført alt for meget taktisk markedsføring. Måske fordi virksomhederne har undervurderet betydningen af branding og TV-reklamernes styrke. Det er i hvert fald konklusionen fra mere end 50 forskellige studier.
 

Anmeldelser:
Som et kærkomment bidrag til medieplanlægningens svar på Klodernes Kamp, sender Henrik Jensen en række relevante cases og studier i kredsløb. Med et klart bias mod klassiske TV-kampagners effekt suppleres den righoldige datamængde med stærke elementer af sund fornuft og lidt overraskende konklusioner. Must-read for alle markedsførere, der ønsker at styrke indsigter til at skabe det optimale kampagne- og mediamix.
Niels Erik Folmann, CEO, Danske Licens Spil A/S 

Alting i verden er i konstant forandring. Mennesker, værdier, behov, samfund, markeder, salgskanaler, teknologi og medier. Sådan har det altid været, og det er godt, men i takt med at kompleksiteten øges, bliver virksomhedernes udfordring med at finde det rette mediemix større, i en konstant søgen efter overblik, enkelhed og faste holdepunkter. Henrik Jensens nye bog bidrager med en række forfriskende og veldokumenterede insights, som gør op med flere marketingmyter og giver læseren et mere balanceret mediebillede på en saglig og humoristisk måde.
Lars Lyse Hansen, CEO, Bolia International A/S 

Bogen sætter gang i en for os annoncører meget relevant diskussion omkring at finde den rette balance mellem at følge den digitale udvikling og dens muligheder og at skabe konsistent og emotionel brandoplevelse gennem det rigtige medievalg. TV er fortsat et medie med en unik seeroplevelse, som har evnen til at samle os omkring historier, indhold og events med en usammenlignelig rækkevidde.
Stephanie Illgner, Global Marketing Director Core Beer, Carlsberg 

Bogen åbner for nogle gode, spændende og ikke mindst faktabaserede diskussioner omkring den kursudstikning og navigation – man som marketing M/K anno 2019 – dagligt udfordres omkring, i det evigt oprørte mediefarvand!
Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director, Santander Consumer Bank 

Bogen giver et nuanceret og tankevækkende perspektiv på TV og branding i den digitale tidsalder. Den går meget dybere end en diskussion for og imod TV-reklame og tager f.eks. fat i en interessant diskussion om, hvad TV egentlig er. Man får et brush-up på mange forskellige analyser om effekten af marketing, og på om vi er blevet så kortsigtede, at vi er ved at tabe branding på gulvet. Den er et konstruktivt indspark til debatten om optimering af marketingindsatsen på kort og lang sigt og et godt input til 2020-strategien – og videre frem.
Per Christiansen, VP EMEA Marketing, Kayak

Kampagne pris Velkomst pris 209 kr
Medlemspris 213 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 249 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 40 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på

Afkastet af investeringerne i medier og markedsføring er faldet i den digitale æra. Årsagen er, at digitale medier har medført alt for meget taktisk markedsføring. Måske fordi virksomhederne har undervurderet betydningen af branding og TV-reklamernes styrke. Det er i hvert fald konklusionen fra mere end 50 forskellige studier.
 

Anmeldelser:
Som et kærkomment bidrag til medieplanlægningens svar på Klodernes Kamp, sender Henrik Jensen en række relevante cases og studier i kredsløb. Med et klart bias mod klassiske TV-kampagners effekt suppleres den righoldige datamængde med stærke elementer af sund fornuft og lidt overraskende konklusioner. Must-read for alle markedsførere, der ønsker at styrke indsigter til at skabe det optimale kampagne- og mediamix.
Niels Erik Folmann, CEO, Danske Licens Spil A/S 

Alting i verden er i konstant forandring. Mennesker, værdier, behov, samfund, markeder, salgskanaler, teknologi og medier. Sådan har det altid været, og det er godt, men i takt med at kompleksiteten øges, bliver virksomhedernes udfordring med at finde det rette mediemix større, i en konstant søgen efter overblik, enkelhed og faste holdepunkter. Henrik Jensens nye bog bidrager med en række forfriskende og veldokumenterede insights, som gør op med flere marketingmyter og giver læseren et mere balanceret mediebillede på en saglig og humoristisk måde.
Lars Lyse Hansen, CEO, Bolia International A/S 

Bogen sætter gang i en for os annoncører meget relevant diskussion omkring at finde den rette balance mellem at følge den digitale udvikling og dens muligheder og at skabe konsistent og emotionel brandoplevelse gennem det rigtige medievalg. TV er fortsat et medie med en unik seeroplevelse, som har evnen til at samle os omkring historier, indhold og events med en usammenlignelig rækkevidde.
Stephanie Illgner, Global Marketing Director Core Beer, Carlsberg 

Bogen åbner for nogle gode, spændende og ikke mindst faktabaserede diskussioner omkring den kursudstikning og navigation – man som marketing M/K anno 2019 – dagligt udfordres omkring, i det evigt oprørte mediefarvand!
Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director, Santander Consumer Bank 

Bogen giver et nuanceret og tankevækkende perspektiv på TV og branding i den digitale tidsalder. Den går meget dybere end en diskussion for og imod TV-reklame og tager f.eks. fat i en interessant diskussion om, hvad TV egentlig er. Man får et brush-up på mange forskellige analyser om effekten af marketing, og på om vi er blevet så kortsigtede, at vi er ved at tabe branding på gulvet. Den er et konstruktivt indspark til debatten om optimering af marketingindsatsen på kort og lang sigt og et godt input til 2020-strategien – og videre frem.
Per Christiansen, VP EMEA Marketing, Kayak

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 151
ISBN-13: 9788797155202
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8797155209
Udg. Dato: 8 nov 2019
Længde: 13mm
Bredde: 158mm
Højde: 230mm
Oplagsdato: 8 nov 2019
Forfatter(e): Henrik Jensen
Forfatter(e) Henrik Jensen


Kategori Medievidenskab: TV og samfund


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 151


Udgave 1


Længde 13mm


Bredde 158mm


Højde 230mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 286

kr 335
Normalpris
kr 291
Medlemspris
SPAR
kr 49
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Kampagne pris kr 112

kr 149
Normalpris
kr 116
Medlemspris
SPAR
kr 37
E-BOG
Kampagne pris kr 37

kr 53
Normalpris
kr 39
Medlemspris
SPAR
kr 16
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 319

kr 379
Normalpris
kr 325
Medlemspris
SPAR
kr 60
E-BOG
Kampagne pris kr 75

kr 109
Normalpris
kr 78
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 147

kr 150
Normalpris
kr 147
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
E-BOG
Kampagne pris kr 55

kr 69
Normalpris
kr 56
Medlemspris
SPAR
kr 14
E-BOG
Kampagne pris kr 39

kr 49
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 10
E-BOG
Kampagne pris kr 62

kr 89
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 27
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 197

kr 249
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 52
E-BOG
Kampagne pris kr 135

kr 194
Normalpris
kr 141
Medlemspris
SPAR
kr 59
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 49

kr 49
Normalpris
kr 49
Medlemspris
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
E-BOG
Kampagne pris kr 63

kr 79
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 16
E-BOG
Kampagne pris kr 55

kr 99
Normalpris
kr 59
Medlemspris
SPAR
kr 44
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 174

kr 199
Normalpris
kr 177
Medlemspris
SPAR
kr 25
E-BOG
Kampagne pris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 221

kr 266
Normalpris
kr 226
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 342

kr 349
Normalpris
kr 343
Medlemspris
SPAR
kr 7
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 434

kr 499
Normalpris
kr 441
Medlemspris
SPAR
kr 65
E-BOG
Kampagne pris kr 80

kr 114
Normalpris
kr 83
Medlemspris
SPAR
kr 34
LYDBOG
Kampagne pris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Kampagne pris kr 63

kr 79
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 16
E-BOG
Kampagne pris kr 63

kr 79
Normalpris
kr 65
Medlemspris
SPAR
kr 16
E-BOG
Kampagne pris kr 55

kr 69
Normalpris
kr 56
Medlemspris
SPAR
kr 14
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 209

kr 300
Normalpris
kr 218
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 257

kr 296
Normalpris
kr 261
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 269

kr 269
Normalpris
kr 269
Medlemspris