Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.

Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Få første 30 dage til kun 1 kr. Binding i 60 dage – samlet mindstepris er 50 kr. Herefter automatisk 49 kr / 30 dage indtil det opsiges.
Se alle fordele her


Plusbog – for dig, der er vild med bøger

Hos Plusbog kan du både handle som gæst og som Plusbog-medlem.

Er du ikke medlem? Du kan altid købe til vores lave normalpriser uden medlemskab.
Plusbog fordelsklub
Plusbog er en fordelsklub med ekstra medlemsrabat på over 250.000 bøger. De lave medlemspriser og billigere fragt gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv, hvis du køber til medlemspris. Denne pris gælder for medlemmer. Få første 30 dage til kun 1 kr. Binding i 60 dage – samlet mindstepris er 50 kr. Herefter automatisk 49 kr / 30 dage indtil det opsiges. Se alle fordele her
Plusbog logo
Vare lagt i kurv
af
Antal:
Vare lagt i kurv
Vi anbefaler også
af

Tværmedial markedskommunikation

Tværmedial markedskommunikation

Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ez... læs mere
Vælg format: Hvad er forskellen
Spar 60 kr
390 kr
  • Denne pris gælder for medlemmer. Få første 30 dage til kun 1 kr. Binding i 60 dage – samlet mindstepris er 50 kr. Herefter automatisk 49 kr / 30 dage indtil det opsiges.
  • Få altid de nyeste bøger, bestsellers og mere end 250.000 bøger til ekstra lave priser.
  • Lavere fragtpriser.
450 kr
For dig der ikke ønsker medlemskab.
Leveringstid: 1 - 3 hverdage
90 dages returret
Når du vælger at købe bogen til medlemspris, har du allerede sparet de første 30 dages medlemskab - og du får billigere fragt.
Anmeld bogen

Beskrivelse af Tværmedial markedskommunikation

Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. Online kommunikation udgør takket være digitaliseringen en stor del af markedskommunikationen, og i kommunikationsafdelingernes daglige praksis indgår offline og online kommunikation i en symbiose på tværs af medier, platforme og kanaler. Bogens forfattere giver en opdateret, sammenhængende, praksisnær samt teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab, men et komplekst fagområde i hele forløbet fra strategi til konkret kampagne. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger.   Undervisere kan finde supplerende materialer på forlagets undervisersitet, bl.a. forslag til, hvordan man kan arbejde med implementering, dvs. kommunikationsplanen i praksis.     Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet. Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser primært i digital marketing, e-handel og tværmedial kommunikation. Henrik Lindberg er cand.mag. fra SDU, IAA i international markedskommunikation og selvstændig kommunikationsrådgiver. Han har mange års erfaring som tekstforfatter, strategisk planner og konceptudvikler fra mediebranchen, har skrevet flere lærebøger og fungerer desuden som underviser og censor i en række kommunikationsfag.
Detaljer
Sprog:
Dansk
ISBN-13:
9788741278094
ISBN-10:
8741278094
Indbinding:
Hæftet
Sider:
416
Udg. Dato:
4 jan 2021
Oplagsdato:
4 jan 2021
Udgave:
1
Dimensioner:
B: 171mm H: 240mm D: 21mm
Boganmeldelser · Tværmedial markedskommunikation
Ezio Pillon, Henrik Lindberg, Nana Emilie Grew
Vær den første til
at anmelde bogen
Skriv en boganmeldelse & VIND
Hver måned udvælger vi 3 vindere:
Den der har skrevet flest anmeldelser
Den, der har skrevet den bedste
Vi trækker lod blandt alle nye anmeldelser