Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Virksomhedens CSR: Implementering og rapportering
Af: Jens Frederiksen Dansk Hæftet
SPAR
kr 7
Virksomhedens CSR: Implementering og rapportering
Af: Jens Frederiksen Dansk Hæftet

Virksomhedens CSR: Implementering og rapportering – hvorfor og hvorfor ikke? er titlen på en nyt kompendium om CSR. I kompendiet debatteres virksomhedernes begrundelse for at arbejde eller ikke arbejde med CSR, og forfatteren søger forklaringer på, hvorfor CSR i mange virksomheder fortsat har en lille plads. 

Kompendiet bringer læseren fra et teoretisk grundlag for godt CSR-arbejde og god CSR-rapportering til virksomhedslederens overvejelser for og imod større involvering i CSR-arbejde og CSR-rapportering. Legitimitetsteori, institutionel teori, kommunikationsteori og stakeholderteori beskrives kort og kobles til de muligheder og barrierer, der er for den gode implementering i virksomhederne. Derudover indeholder kompendiet en samling på næsten 30 eksempler fra praksis på både gode og dårlige CSR-sager. For praktikeren er bogen let læselig, kortfattet og klart struktureret. For den læser, der vil gå mere i detaljer er der hjælp i form af omfattende henvisninger til yderligere litteratur.

 

Jens Frederiksen (f. 1955) er statsautoriseret revisor. Han var 1979-2010 ansat i KPMG, hvor han var partner i 21 år og leder af KPMGs CSR-afdeling i en årrække. Han har medvirket ved en række CSR-udviklingsprojekter, har som revisor verificeret en række miljø- og CSR-rapporter og har skrevet et større antal bøger og artikler. Han er nu selvstændig konsulent og ekstern lektor på CBS.

Kampagne pris Velkomst pris 122 kr
Medlemspris 123 kr
Kampagnepris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til medlems- og kampagnepris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Normalpris 129 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Bogen er desværre udsolgt fra forlaget - se andre bøger af samme genre her
Spar 7 kr
Velkommen 20%
God 15.773 anmeldelser på

Virksomhedens CSR: Implementering og rapportering – hvorfor og hvorfor ikke? er titlen på en nyt kompendium om CSR. I kompendiet debatteres virksomhedernes begrundelse for at arbejde eller ikke arbejde med CSR, og forfatteren søger forklaringer på, hvorfor CSR i mange virksomheder fortsat har en lille plads. 

Kompendiet bringer læseren fra et teoretisk grundlag for godt CSR-arbejde og god CSR-rapportering til virksomhedslederens overvejelser for og imod større involvering i CSR-arbejde og CSR-rapportering. Legitimitetsteori, institutionel teori, kommunikationsteori og stakeholderteori beskrives kort og kobles til de muligheder og barrierer, der er for den gode implementering i virksomhederne. Derudover indeholder kompendiet en samling på næsten 30 eksempler fra praksis på både gode og dårlige CSR-sager. For praktikeren er bogen let læselig, kortfattet og klart struktureret. For den læser, der vil gå mere i detaljer er der hjælp i form af omfattende henvisninger til yderligere litteratur.

 

Jens Frederiksen (f. 1955) er statsautoriseret revisor. Han var 1979-2010 ansat i KPMG, hvor han var partner i 21 år og leder af KPMGs CSR-afdeling i en årrække. Han har medvirket ved en række CSR-udviklingsprojekter, har som revisor verificeret en række miljø- og CSR-rapporter og har skrevet et større antal bøger og artikler. Han er nu selvstændig konsulent og ekstern lektor på CBS.

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 0
ISBN-13: 9788713050246
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8713050249
Udg. Dato: 1 aug 2011
Længde: 8mm
Bredde: 210mm
Højde: 297mm
Oplagsdato: 1 aug 2011
Forfatter(e): Jens Frederiksen
Forfatter(e) Jens Frederiksen


Kategori Erhvervsliv, virksomheder og ledelse


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 0


Udgave 1


Længde 8mm


Bredde 210mm


Højde 297mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 262

kr 349
Normalpris
kr 271
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 148

kr 199
Normalpris
kr 153
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 29

kr 134
Normalpris
kr 40
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 182

kr 250
Normalpris
kr 189
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 27

kr 227
Normalpris
kr 47
Medlemspris
SPAR
kr 200
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 199

kr 300
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 101
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 119

kr 120
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 191

kr 300
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 109
BOG (HARDBACK)
Kampagne pris kr 223

kr 299
Normalpris
kr 231
Medlemspris
SPAR
kr 76
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Kampagne pris kr 165

kr 197
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 211

kr 299
Normalpris
kr 220
Medlemspris
SPAR
kr 88
BOG (HÆFTET)
Kampagne pris kr 207

kr 269
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 62
BOG (INDBUNDET)
Kampagne pris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70