Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Virksomhedens omdømme
3,00 (1 anmeldelse)
SPAR
kr 88
Virksomhedens omdømme
3,00 (1 anmeldelse)
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.  
Eksklusiv medlemspris 262 kr
Medlemspris 271 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Gratis fragt
1 - 3 hverdage
10 kr
Lavt pakkegebyr
Normalpris 350 kr
Fragt: 59 kr
2 - 5 hverdage
20 kr
Pakkegebyr
Spar 88 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.822 anmeldelser på
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 292
ISBN-13: 9788702157338
Indbinding: Hæftet
Udgave: 1
ISBN-10: 8702157338
Udg. Dato: 22 sep 2014
Længde: 25mm
Bredde: 159mm
Højde: 232mm
Oplagsdato: 17 aug 2016
Forfatter(e) Kresten Schultz-Jørgensen, Kresten Schultz Jørgensen


Kategori Ledelse og teknikker


Sprog Dansk


Indbinding Hæftet


Sider 292


Udgave 1


Længde 25mm


Bredde 159mm


Højde 232mm

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 84
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 50

kr 50
Normalpris
kr 50
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 200
Normalpris
kr 200
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 387

kr 440
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 435

kr 500
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 243

kr 260
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 289
Normalpris
kr 216
Medlemspris
SPAR
kr 81
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 123

kr 177
Normalpris
kr 128
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 859

kr 1.499
Normalpris
kr 923
Medlemspris
SPAR
kr 640
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 359

kr 360
Normalpris
kr 359
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 222

kr 250
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 28
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 393

kr 441
Normalpris
kr 398
Medlemspris
SPAR
kr 48
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 341

kr 371
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 30
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 450
Normalpris
kr 405
Medlemspris
SPAR
kr 50
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 518
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 463

kr 529
Normalpris
kr 470
Medlemspris
SPAR
kr 66
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 461

kr 529
Normalpris
kr 468
Medlemspris
SPAR
kr 68
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 525

kr 607
Normalpris
kr 533
Medlemspris
SPAR
kr 82
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 358

kr 393
Normalpris
kr 362
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 414

kr 426
Normalpris
kr 415
Medlemspris
SPAR
kr 12
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 347

kr 383
Normalpris
kr 351
Medlemspris
SPAR
kr 36
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
Kundeanmeldelser
Vigdis Jensen
06. november 2014
En tung fagbog der egner sig klart bedst til skoler og højere læreanstalter. Med tilbundsgående teoretiske udlægninger og henvisninger til professorer og forskere bliver PR-/publicitybegrebet grundigt beskrevet i en teoretisk kontekst. For erhvervsaktive med behov for eksempler på best practice og direkte anvendelige tiltag er den ikke anbefalelsesværdig. Bogen skal læses i små bidder, så den informationsmættede teori rigtigt kan bundfælde sig. Der er bestemt masser af (vigtige) oplysninger at hente i bogen, men den egner sig klart bedst som decideret lære-/grundbog.