Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Virksomhedens omdømme
Af: Kresten Schultz-Jørgensen Dansk E-bog
3,00 (1 anmeldelse)
SPAR
kr 13
Virksomhedens omdømme
Af: Kresten Schultz-Jørgensen Dansk E-bog
3,00 (1 anmeldelse)
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.  
Eksklusiv medlemspris 37 kr
Medlemspris 38 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 50 kr
Download straks efter køb
Spar 13 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.809 anmeldelser på
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund. Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme. Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations. Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.  
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 0
ISBN-13: 9788702157345
Format: ePub
ISBN-10: 8702157349
Udg. Dato: 30 sep 2014
Oplagsdato: 30 sep 2014
Forfatter(e) Kresten Schultz-Jørgensen


Kategori Ledelse og teknikker


Sprog Dansk


Sider 0

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 62

kr 84
Normalpris
kr 64
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 50

kr 50
Normalpris
kr 50
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 200
Normalpris
kr 200
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 387

kr 440
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 735

kr 875
Normalpris
kr 749
Medlemspris
SPAR
kr 140
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 435

kr 500
Normalpris
kr 442
Medlemspris
SPAR
kr 65
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 313

kr 348
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 128

kr 128
Normalpris
kr 128
Medlemspris
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 139

kr 200
Normalpris
kr 145
Medlemspris
SPAR
kr 61
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 350

kr 420
Normalpris
kr 357
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 243

kr 260
Normalpris
kr 245
Medlemspris
SPAR
kr 17
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 447

kr 550
Normalpris
kr 457
Medlemspris
SPAR
kr 103
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 229

kr 299
Normalpris
kr 236
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 305

kr 360
Normalpris
kr 311
Medlemspris
SPAR
kr 55
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 270
Normalpris
kr 180
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
Vi anbefaler også
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 160

kr 200
Normalpris
kr 164
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 359

kr 360
Normalpris
kr 359
Medlemspris
SPAR
kr 1
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 353

kr 425
Normalpris
kr 360
Medlemspris
SPAR
kr 72
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 119

kr 123
Normalpris
kr 119
Medlemspris
SPAR
kr 4
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 66

kr 99
Normalpris
kr 69
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 152

kr 176
Normalpris
kr 154
Medlemspris
SPAR
kr 24
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 247

kr 254
Normalpris
kr 248
Medlemspris
SPAR
kr 7
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 225
Normalpris
kr 205
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HARDBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 470

kr 540
Normalpris
kr 477
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 297

kr 350
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 358

kr 393
Normalpris
kr 362
Medlemspris
SPAR
kr 35
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 397

kr 496
Normalpris
kr 407
Medlemspris
SPAR
kr 99
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 455

kr 518
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 63
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 400

kr 487
Normalpris
kr 409
Medlemspris
SPAR
kr 87
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 1007

kr 1.092
Normalpris
kr 1.016
Medlemspris
SPAR
kr 85
Kundeanmeldelser
Vigdis Jensen
06. november 2014
En tung fagbog der egner sig klart bedst til skoler og højere læreanstalter. Med tilbundsgående teoretiske udlægninger og henvisninger til professorer og forskere bliver PR-/publicitybegrebet grundigt beskrevet i en teoretisk kontekst. For erhvervsaktive med behov for eksempler på best practice og direkte anvendelige tiltag er den ikke anbefalelsesværdig. Bogen skal læses i små bidder, så den informationsmættede teori rigtigt kan bundfælde sig. Der er bestemt masser af (vigtige) oplysninger at hente i bogen, men den egner sig klart bedst som decideret lære-/grundbog.