Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv
Innovationens ABC
Af: Trine Nielsen Dansk E-bog
SPAR
kr 13
Innovationens ABC
Af: Trine Nielsen Dansk E-bog

Hvordan holder man sig på forkant af branchens og konkurrenternes udvikling? Ved hjælp af innovation! Der bliver talt meget om det - og det er nødvendigt for at overleve på kort og på langt sigt, krisetider eller ej!

Trine Nielsen giver i sin helt nye bog Innovationens ABC opskrifter på, hvordan man bringer innovation i spil i virksomheder og organisationer. Uanset om markedet bevæger sig op eller ned, skal virksomheder hele tiden forsøge at skabe nye produkter og udnytte nye muligheder. Trine Nielsen giver her analyserne og værktøjerne til at få innovationen integreret i det daglige arbejde.

Det er vigtigt at forstå, at innovation ikke må opleves som en løsrevet proces i virksomheden. Innovation skal indgå som en integreret del af virksomhedens aktiviteter på lige for med human ressource management, branding og ledelse generelt. Det, som ledelsen giver opmærk-somhed i virksomheden, er nemlig også det som forstærkes i organisationen. Så når ledelsen fokuserer på innovation, forstærkes innovationen i organisationen., siger Trine Nielsen.

Viden om kunderne er den vigtigste ressource for udvikling
Innovationens ABC gennemgår innovationsprocessens forskellige stadier. Allervigtigst er, at man får et overblik over, hvad de forskellige innovationsstrategier, innovationstyper, innovati-onsdrivere innovative netværk og hele den fysiske iscenesættelse betyder for innovationspro-cesserne. Desuden får man hjælp til at finde frem til, hvilken innovationskultur der er herskende i virksomheden: den hæmmende, bevarende eller udviklende. Og man får værktøjer til at opstarte innovationsarbejdet, hvor man afsøger behov, adfærd og drømme. Trine Nielsens vigtigste budskab i denne fase er: ”Start altid med kunderne!”,

Bogen giver også seks bud på, hvordan en virksomhed kan øge sin innovationskraft :

  1. Vær tæt på sine kunder, både nuværende og fremtidige.
  2. Lad innovationen indgå i strategien.
  3. Kend dine medarbejderes kompetencer og færdigheder.
  4. Led forandringer.
  5. Hav fokus på ressourcer, videndeling og samarbejder.
  6. Hav klare processer, værktøjer og metoder. 

 Hør interview med Trine Nielsen i JP Radio.
 

Eksklusiv medlemspris 37 kr
Medlemspris 38 kr
Eksklusiv medlemspris og medlemspris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til eksklusiv medlemspris eller medlemspris. Få 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 50 kr
Download straks efter køb
Spar 13 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.866 anmeldelser på

Hvordan holder man sig på forkant af branchens og konkurrenternes udvikling? Ved hjælp af innovation! Der bliver talt meget om det - og det er nødvendigt for at overleve på kort og på langt sigt, krisetider eller ej!

Trine Nielsen giver i sin helt nye bog Innovationens ABC opskrifter på, hvordan man bringer innovation i spil i virksomheder og organisationer. Uanset om markedet bevæger sig op eller ned, skal virksomheder hele tiden forsøge at skabe nye produkter og udnytte nye muligheder. Trine Nielsen giver her analyserne og værktøjerne til at få innovationen integreret i det daglige arbejde.

Det er vigtigt at forstå, at innovation ikke må opleves som en løsrevet proces i virksomheden. Innovation skal indgå som en integreret del af virksomhedens aktiviteter på lige for med human ressource management, branding og ledelse generelt. Det, som ledelsen giver opmærk-somhed i virksomheden, er nemlig også det som forstærkes i organisationen. Så når ledelsen fokuserer på innovation, forstærkes innovationen i organisationen., siger Trine Nielsen.

Viden om kunderne er den vigtigste ressource for udvikling
Innovationens ABC gennemgår innovationsprocessens forskellige stadier. Allervigtigst er, at man får et overblik over, hvad de forskellige innovationsstrategier, innovationstyper, innovati-onsdrivere innovative netværk og hele den fysiske iscenesættelse betyder for innovationspro-cesserne. Desuden får man hjælp til at finde frem til, hvilken innovationskultur der er herskende i virksomheden: den hæmmende, bevarende eller udviklende. Og man får værktøjer til at opstarte innovationsarbejdet, hvor man afsøger behov, adfærd og drømme. Trine Nielsens vigtigste budskab i denne fase er: ”Start altid med kunderne!”,

Bogen giver også seks bud på, hvordan en virksomhed kan øge sin innovationskraft :

  1. Vær tæt på sine kunder, både nuværende og fremtidige.
  2. Lad innovationen indgå i strategien.
  3. Kend dine medarbejderes kompetencer og færdigheder.
  4. Led forandringer.
  5. Hav fokus på ressourcer, videndeling og samarbejder.
  6. Hav klare processer, værktøjer og metoder. 

 Hør interview med Trine Nielsen i JP Radio.
 

Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 190
ISBN-13: 9788702089196
Format: ePub
ISBN-10: 870208919X
Udg. Dato: 31 mar 2011
Oplagsdato: 31 mar 2011
Forfatter(e): Trine Nielsen
Forfatter(e) Trine Nielsen


Kategori Virksomhedsinnovation


Sprog Dansk


Sider 190


Udg. Dato 31 mar 2011


Oplagsdato 31 mar 2011

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 575

kr 780
Normalpris
kr 596
Medlemspris
SPAR
kr 205
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 385

kr 507
Normalpris
kr 397
Medlemspris
SPAR
kr 122
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 460

kr 615
Normalpris
kr 476
Medlemspris
SPAR
kr 155
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 300

kr 300
Normalpris
kr 300
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 280
Normalpris
kr 208
Medlemspris
SPAR
kr 80
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 188

kr 269
Normalpris
kr 196
Medlemspris
SPAR
kr 81
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 320
Normalpris
kr 211
Medlemspris
SPAR
kr 121
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 208

kr 299
Normalpris
kr 217
Medlemspris
SPAR
kr 91
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 919

kr 1.499
Normalpris
kr 977
Medlemspris
SPAR
kr 580
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 203

kr 300
Normalpris
kr 213
Medlemspris
SPAR
kr 97
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 199

kr 299
Normalpris
kr 209
Medlemspris
SPAR
kr 100
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 95

kr 129
Normalpris
kr 98
Medlemspris
SPAR
kr 34
BOG (ANDET)
Eksklusiv medlemspris kr 306

kr 450
Normalpris
kr 320
Medlemspris
SPAR
kr 144
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 220

kr 320
Normalpris
kr 230
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 154

kr 229
Normalpris
kr 162
Medlemspris
SPAR
kr 75
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 270

kr 399
Normalpris
kr 283
Medlemspris
SPAR
kr 129
Vi anbefaler også
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 55

kr 99
Normalpris
kr 59
Medlemspris
SPAR
kr 44
LYDBOG
Eksklusiv medlemspris kr 79

kr 99
Normalpris
kr 81
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 250
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 53
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 230

kr 300
Normalpris
kr 237
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 259

kr 299
Normalpris
kr 263
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 294

kr 399
Normalpris
kr 305
Medlemspris
SPAR
kr 105
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 50

kr 50
Normalpris
kr 50
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 99

kr 99
Normalpris
kr 99
Medlemspris
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 25

kr 35
Normalpris
kr 26
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 185

kr 200
Normalpris
kr 187
Medlemspris
SPAR
kr 15
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 172

kr 230
Normalpris
kr 178
Medlemspris
SPAR
kr 58
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 197

kr 210
Normalpris
kr 198
Medlemspris
SPAR
kr 13
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 161

kr 231
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 269
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 32
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 300
Normalpris
kr 278
Medlemspris
SPAR
kr 25
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 260

kr 300
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 40