Hurtig levering
Fremragende Trustpilot
Op til 20% Rabat på nye medlemsordrer
Kurv

Content Marketing Bogen

SPAR
kr 76

Content Marketing Bogen

Den første og mest solgte bog på dansk om content marketing er nu klar i en 2020 version. Markedsføring, der automatisk udvider dit marked. Sådan bliver content marketing omtalt over hele verden. Nu udkommer den første danske bog om emnet med danske cases som Troldtekt, Aarstiderne og Jyske Bank. I dag har forbrugere mere regnekraft i smartphonen, end hele NASA havde under den første månelanding. Med information tilgængelig altid og bullshit­detektorer så store som Rundetårn nytter det ikke at blæse med varm salgsgas. Dine kunder kan og vil gennemskue dig. Den gode nyhed er, at kunderne mere end nogensinde før er interesserede i at handle med virksomheder, der hjælper dem. Content marketing er metoden til at skabe interesse for dine produkter ved at lave engage­rende eller underholdende indhold, som relaterer sig til dine produkter. Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efter­spørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marke­ting eller kommunikation, og som tænker: »Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.« Content Marketing Bogen udkom første gang i 2014 som den første bog på dansk om emnet. Skrevet af danskere, med danske eksempler og i en dansk kontekst. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder kan få salgssucces online ved at skabe nyttigt og underholdende indhold for deres kunder. I en blanding mellem teori og praksis får læseren konkrete værktøjer og idéer til at komme i gang med content marketing og hvordan man håndterer forandringen fra traditionel markedsføring til content marketing, der sætter kunden i sætning. Samtidig indeholder bogen også opskrifter på, hvordan content marketing hænger sammen med sociale medier og søgemaskineoptimering og hvordan organisationen bliver klar til at dyrke content marketing. Forfatterne har rejst rundt i landet og talt med kommunikations- og marketingfolk i hele landet om, hvordan de udvider deres marked ved hjælp af godt indhold. Eksempler og cases i bogen er: bilka.dk Aarstiderne.com Jyske Bank Unisport CLC bio 3byggetilbud.dk Travelmarket AS3 Transition Troldtekt Dinero Schøtministeriet Salattøsen Forord af Andrew Davis, forfatteren til Brandscaping. Om forfatterne: SIGNE DAMGAARD JEPSEN har været journalist og redaktionsleder i mere end 10 år, så content er hendes hjemmebane. Hun lever af at hjælpe andre med at lave bedre content på det strategiske og praktiske niveau – uanset om det er som marketing, konferencer, kom­munikation eller kontakt til kunder. JOAKIM DITLEV er en pioner inden for content marke­ting i Danmark. Han er marketingkonsulent og foredrags­holder og hjælper virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier. Hans blog – contentmarketing.dk – er landets største kilde til nyheder og cases om content marketing.
Eksklusiv medlemspris 175 kr
Medlemspris 183 kr
Denne pris er kun for medlemmer. Du bliver automatisk medlem når du køber til denne pris. Prøv 7 dages gratis medlemskab (herefter automatisk 89 kr/30 dage). Læs mere om fordelene
Download straks efter køb
Normalpris 251 kr
Download straks efter køb
Spar 76 kr
Se vores konkurrenters priser her
God 15.891 anmeldelser på
Den første og mest solgte bog på dansk om content marketing er nu klar i en 2020 version. Markedsføring, der automatisk udvider dit marked. Sådan bliver content marketing omtalt over hele verden. Nu udkommer den første danske bog om emnet med danske cases som Troldtekt, Aarstiderne og Jyske Bank. I dag har forbrugere mere regnekraft i smartphonen, end hele NASA havde under den første månelanding. Med information tilgængelig altid og bullshit­detektorer så store som Rundetårn nytter det ikke at blæse med varm salgsgas. Dine kunder kan og vil gennemskue dig. Den gode nyhed er, at kunderne mere end nogensinde før er interesserede i at handle med virksomheder, der hjælper dem. Content marketing er metoden til at skabe interesse for dine produkter ved at lave engage­rende eller underholdende indhold, som relaterer sig til dine produkter. Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efter­spørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marke­ting eller kommunikation, og som tænker: »Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.« Content Marketing Bogen udkom første gang i 2014 som den første bog på dansk om emnet. Skrevet af danskere, med danske eksempler og i en dansk kontekst. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder kan få salgssucces online ved at skabe nyttigt og underholdende indhold for deres kunder. I en blanding mellem teori og praksis får læseren konkrete værktøjer og idéer til at komme i gang med content marketing og hvordan man håndterer forandringen fra traditionel markedsføring til content marketing, der sætter kunden i sætning. Samtidig indeholder bogen også opskrifter på, hvordan content marketing hænger sammen med sociale medier og søgemaskineoptimering og hvordan organisationen bliver klar til at dyrke content marketing. Forfatterne har rejst rundt i landet og talt med kommunikations- og marketingfolk i hele landet om, hvordan de udvider deres marked ved hjælp af godt indhold. Eksempler og cases i bogen er: bilka.dk Aarstiderne.com Jyske Bank Unisport CLC bio 3byggetilbud.dk Travelmarket AS3 Transition Troldtekt Dinero Schøtministeriet Salattøsen Forord af Andrew Davis, forfatteren til Brandscaping. Om forfatterne: SIGNE DAMGAARD JEPSEN har været journalist og redaktionsleder i mere end 10 år, så content er hendes hjemmebane. Hun lever af at hjælpe andre med at lave bedre content på det strategiske og praktiske niveau – uanset om det er som marketing, konferencer, kom­munikation eller kontakt til kunder. JOAKIM DITLEV er en pioner inden for content marke­ting i Danmark. Han er marketingkonsulent og foredrags­holder og hjælper virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier. Hans blog – contentmarketing.dk – er landets største kilde til nyheder og cases om content marketing.
Produktdetaljer
Sprog: Dansk
Sider: 208
ISBN-13: 9788799748556
Format: PDF
ISBN-10: 879974855X
Kategori: Salg og marketing
Udg. Dato: 1 sep 2020
Forlag: Content Marketing DK
Oplagsdato: 1 sep 2020
Forfatter(e) Signe Damgaard Jepsen, Joakim Ditlev


Kategori Salg og marketing


Sprog Dansk


Sider 208


Udg. Dato 1 sep 2020


Oplagsdato 1 sep 2020

MEDLEMSFORDELE
GRATIS FRAGT
SPAR OP TIL 90%
Andre har også købt
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 237

kr 270
Normalpris
kr 240
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 170

kr 180
Normalpris
kr 171
Medlemspris
SPAR
kr 10
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 451

kr 555
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 104
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 37

kr 50
Normalpris
kr 38
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 320

kr 380
Normalpris
kr 326
Medlemspris
SPAR
kr 60
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 275
Normalpris
kr 275
Medlemspris
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 255

kr 275
Normalpris
kr 257
Medlemspris
SPAR
kr 20
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 177

kr 190
Normalpris
kr 178
Medlemspris
SPAR
kr 13
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 275

kr 275
Normalpris
kr 275
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 451

kr 555
Normalpris
kr 461
Medlemspris
SPAR
kr 104
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 307

kr 340
Normalpris
kr 310
Medlemspris
SPAR
kr 33
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 200

kr 220
Normalpris
kr 202
Medlemspris
SPAR
kr 20
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 100

kr 143
Normalpris
kr 104
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 72

kr 75
Normalpris
kr 72
Medlemspris
SPAR
kr 3
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 280

kr 350
Normalpris
kr 287
Medlemspris
SPAR
kr 70
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 522

kr 650
Normalpris
kr 535
Medlemspris
SPAR
kr 128
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 173

kr 213
Normalpris
kr 177
Medlemspris
SPAR
kr 40
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 380

kr 499
Normalpris
kr 392
Medlemspris
SPAR
kr 119
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 205

kr 279
Normalpris
kr 212
Medlemspris
SPAR
kr 74
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 214

kr 320
Normalpris
kr 225
Medlemspris
SPAR
kr 106
Vi anbefaler også
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 150

kr 201
Normalpris
kr 155
Medlemspris
SPAR
kr 51
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 155

kr 155
Normalpris
kr 155
Medlemspris
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 256

kr 295
Normalpris
kr 260
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 221

kr 247
Normalpris
kr 224
Medlemspris
SPAR
kr 26
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 180

kr 201
Normalpris
kr 182
Medlemspris
SPAR
kr 21
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 134

kr 146
Normalpris
kr 135
Medlemspris
SPAR
kr 12
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 298

kr 337
Normalpris
kr 302
Medlemspris
SPAR
kr 39
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 224
Normalpris
kr 184
Medlemspris
SPAR
kr 45
BOG (INDBUNDET)
Eksklusiv medlemspris kr 329

kr 368
Normalpris
kr 333
Medlemspris
SPAR
kr 39
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 99

kr 142
Normalpris
kr 103
Medlemspris
SPAR
kr 43
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 179

kr 224
Normalpris
kr 184
Medlemspris
SPAR
kr 45
E-BOG
Eksklusiv medlemspris kr 253

kr 364
Normalpris
kr 264
Medlemspris
SPAR
kr 111
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 249

kr 349
Normalpris
kr 259
Medlemspris
SPAR
kr 100
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 385

kr 427
Normalpris
kr 389
Medlemspris
SPAR
kr 42
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 288

kr 303
Normalpris
kr 290
Medlemspris
SPAR
kr 15
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 339

kr 393
Normalpris
kr 344
Medlemspris
SPAR
kr 54
BOG (PAPERBACK)
Eksklusiv medlemspris kr 315

kr 337
Normalpris
kr 317
Medlemspris
SPAR
kr 22
BOG (HÆFTET)
Eksklusiv medlemspris kr 164

kr 199
Normalpris
kr 168
Medlemspris
SPAR
kr 35